دفاعیه ربیع خواه: من کمبود وزن دارم، نه اضافه وزن

به گزارش سلامت و زیبایی، نه تنها اضافه وزن ندارم، بلکه به خاطر تمریناتی که انجام می دهم نسبت به قبل از مصدومیتم یکی دو کیلوگرم هم کم نموده ام.

دفاعیه ربیع خواه: من کمبود وزن دارم، نه اضافه وزن

به گزارش سلامت و زیبایی ، محسن ربیع خواه هنوز برنگشته، انتقاد از او را آغاز نموده اند. از کیلوهای اضافه ای گفته بودند که حضور دوباره او در ترکیب اصلی را به تاخیر خواهد انداخت و خود ربیع خواه درباره اش گفته: عکس من در حالت شنا را دیده اند و گفته اند ربیع خواه شکم دارد اما اینطور نیست. من نه تنها اضافه وزن ندارم، بلکه به خاطر تمریناتی که انجام می دهم نسبت به قبل از مصدومیتم یکی دو کیلوگرم هم کم نموده ام اما خب باید حواسم باشد که اضافه وزن نیاورم.

او وضعیتش را هم این طور شرح داده: تمرین با توپ را آغاز نموده ام و اگر خدا بخواهد، بعد از بازی با الدحیل به تمرینات تیمی اضافه می شوم.

ربیع خواه بازی با الدحیل را هم از قلم نینداخته: طرفداران نیازی به دعوت ندارند. خودشان می دانند چه بازی مهمی داریم. آنها یار دوازدهم ما هستند. وقتی استادیوم پر است هم ما انرژی می گیریم و هم ترس به جان حریف می افتد. امیدوارم طرفداران دوشنبه هم بیایند و حمایت جانانه ای از پرسپولیس داشته باشند.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی

به "دفاعیه ربیع خواه: من کمبود وزن دارم، نه اضافه وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاعیه ربیع خواه: من کمبود وزن دارم، نه اضافه وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید