ایلان ماسک به کارمندان تسلا 2 نامه پیاپی ارسال کرد ، از تشویق به نادیده دریافت حواشی تا امید به موفقیت های آتی

به گزارش سلامت و زیبایی، ایلان ماسک که از دیروز به علت حواشی عزل از ریاست هیئت مدیره تسلا به تیر خبرها تبدیل شده است، این بار با 2 نامه داخلی که به کارکنان شرکت خود ارسال کرده مورد توجه رسانه ها است.

ایلان ماسک به کارمندان تسلا 2 نامه پیاپی ارسال کرد ، از تشویق به نادیده دریافت حواشی تا امید به موفقیت های آتی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی ان بی سی،ایلان ماسک در این 2 نامه به کارمندان خود تاکید کرده که مواردی را که حواسشان را پرت می کند، فراموش کرده و به کار خود ادامه دهند. وی در بخشی دیگر از نامه دوم خود نیز به سودآوری شرکت و امید به آینده سخن می گوید.

ایلان ماسک معتقد است تسلا پس از سالها صرف سرمایه و حتی پولسوزی اکنون به اهداف خود بسیار نزدیک است. انتظار می رود که این شرکت طی هفته جاری میزان تولید سه ماهه سوم سال را گزارش دهد.

در متن 2 ایمیل که توسط CNBC به دست آمد، ماسک کارمندان را تشویق به نادیده دریافت حواس پرتی ها می کند و شرکت را نزدیک به مرحله ای می داند که ثابت می کند نظر منتقدان اشتباه است.

همه این موارد در شرایطی مطرح می شود که سرمایه گذاران شرکت تسلا، مدتی است با ایلان ماسک به مسائل جدی برخورده اند. روز شنبه نیز ایلان ماسک و شرکت تسلا به شکل مجزا هر یک 20 میلیون دلار و جمعا 40 میلیون دلار جریمه شدند.

در ادامه 2 ایمیل ایلان ماسم را مرور می کنیم:

نامه نخست؛ جمعه، 28 سپتامبر:

همه حواس پرتی ها را نادیده بگیرید ما در آستانه یک پیروزی بزرگ پس از یک آخر هفته بسیار سخت هستیم.

به خاطر این رویداد شگفت انگیز سپاس گذارم

ایلان

نامه دوم؛ یکشنبه، سپتامبر 30:

ما به سودآوری بسیار نزدیک شده ایم و ما موفق می شویم ثابت کنیم نظر منتقدان نادرست است. ما مطمئنیم برای رسیدن به اهدافمان باید سخت تلاش کنیم.

اگر وارد فردا شویم با یک پیروزی حماسی رو به رو می شویم که فراتر از انتظار همه خواهد بود.

بتاز تسلا!

تشکر از همه سختکوشی های شما

ایلان

منبع: انتخاب

به "ایلان ماسک به کارمندان تسلا 2 نامه پیاپی ارسال کرد ، از تشویق به نادیده دریافت حواشی تا امید به موفقیت های آتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک به کارمندان تسلا 2 نامه پیاپی ارسال کرد ، از تشویق به نادیده دریافت حواشی تا امید به موفقیت های آتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید