اولین پیغام گلن هادل به تاتنهامی ها پس از شوک در برنامه زنده تلویزیونی

به گزارش سلامت و زیبایی، اسطوره تیم فوتبال تاتنهام برای اولین بار پس از غش کردن در برنامه زنده تلویزیونی با اعضا و طرفداران این تیم کرد.

اولین پیغام گلن هادل به تاتنهامی ها پس از شوک در برنامه زنده تلویزیونی

به گزارش سلامت و زیبایی ، گلن هادل در اولین پیغام خود برای تاتنهام پس از حادثه ای که اخیراً برای وی رخ داد، اظهارنظر جالبی انجام داد.

اسطوره انگلیسی تاتنهام ماه گذشته به دلیل حمله قلبی در یک برنامه تلویزیونی در شبکه BT Sport از حال رفت و بعد از آن تحت عمل جراحی قلب نهاده شد. او با وجود هیجان و اضطرابی که بازی شب گذشته (سه شنبه) تیم سابقش در خانه بارسلونا داشت به تماشای این بازی نشست و با همه استرسی که به وی تحمیل شد، در نهایت با اتفاقی شیرین به روند درمانی اش ادامه داد.

گلن هادل در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره بازی شب گذشته تاتنهام نوشت: این (استرس بازی) برای دوره نقاهت بیماری من آنقدرها خوب نبود اما پسرها باز هم کارتان فوق العاده بود. حق تان بود که ببرید.

هادل دو هفته پیش در روز تولد شصت و یک سالگی اش در استودیو شبکه BT Sport پس از کوشش برای زدن چند روپایی دچار حمله قلبی و نقش بر زمین شد. بعد از آن اتفاق معین شد که ماساژ قلبی و یاری های اولیه یکی از دست اندرکاران پشت صحنه که به عملیات احیا وارد بوده، باعث نجات ستاره سابق تیم ملی انگلیس شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اولین پیغام گلن هادل به تاتنهامی ها پس از شوک در برنامه زنده تلویزیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پیغام گلن هادل به تاتنهامی ها پس از شوک در برنامه زنده تلویزیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید