احتمال خانه نشینی ایکاردی تا پایان فصل

به گزارش سلامت و زیبایی، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینتر ممکن است تا خاتمه فصل جاری برای این تیم به میدان نرود.

احتمال خانه نشینی ایکاردی تا پایان فصل

به گزارش سلامت و زیبایی، مائورو ایکاردی ممکن است به اینتر فشار بیاورد تا به او اجازه دهد تحت عمل جراحی قرار بگیرد و دیگر مجبور نباشد با وجود درد برای نراتزوری بازی کند. به همین دلیل هم امکان دارد که تیم آبی و مشکی پوش شهر میلان در فصل آینده برای پر کردن جای خالی او اقدام به خرید یک مهاجم جدید همچون روملو لوکاکو یا دوان زاپاتا کند.

طبق گزارشی که نشریه کوریره دلواسپورت امروز (یکشنبه) منتشر کرده، ایکاردی که در 3 بازی اخیر اینتر را به دلیل مصدومیت از دست داده، در ادامه فصل دیگر برای نراتزوری به میدان نخواهد رفت.

این نشریه مدعی شده است که مشکل ایکاردی (ورم زانو) آنقدر زیاد نیست که او نتواند به بازی کردن برای برای اینتر ادامه دهد اما او بعد از خلع شدن از کاپیتانی اینتر رویکرد خودخواهانه تری در پیش گرفته است و می خواهد بیشتر به فکر منافع و سلامت خودش باشد تا تیم و به همین دلیل باشگاه را تحت فشار گذاشته است تا به او اجازه دهد تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

ظاهراً او ماه هاست که با استفاده از تزریق داروهای مسکن برای اینتر بازی می کند اما الان به باشگاه گفته که دیگر به ترکیب برنمی شود و تا زمانی که فرآیند مداوای کامل نشود و ریکاوری نکند، باز نخواهد گشت.

ایکاردی در حال حاضر طبق تجویز کادر پزشکی باشگاه اینتر حداقل تا هفتم مارس (16 اسفند) برای این تیم بازی نخواهد کرد و پس از آن هم باید وضعیت زانویش ارزیابی شود. اگر او در آن زمان بهبودی اش را به طور کامل به دست نیاورده باشد، احتمال دارد که پای خود را به تیغ جراحان بسپارد تا یک بار برای همیشه مشکل زانویش را برطرف کند و در این صورت فصل و احتمالاً دوران بازیگری اش در اینتر برای او تمام شده خواهد بود.

در چنین شرایطی باشگاه از هم اکنون گزینه هایی را برای پر کردن جای خالی ایکاردی در نظر گرفته است که یکی از آنها روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی منچستریونایتد است و دیگری دووان زاپاتا مهاجم آتالانتا. در همین حال نشریه گاتزتا از ادین ژکو مهاجم تیم فوتبال رم هم به عنوان دیگر گزینه اینتر برای پر کردن جای ایکاری نام می برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احتمال خانه نشینی ایکاردی تا پایان فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال خانه نشینی ایکاردی تا پایان فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید