6.3 میلیارد یاری نقدی صنایع و معادن استان سمنان پرداخت شد

به گزارش سلامت و زیبایی، علی تشنه دل گفت: شش میلیارد و 300 میلیون ریال یاری نقدی صنایع و معادن استان سمنان برای مقابله با کرونا پرداخت شده است.

6.3 میلیارد یاری نقدی صنایع و معادن استان سمنان پرداخت شد

به گزارش از ، علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه مقابله با این ویروس به یک دغدغه همگانی تبدیل شده است، گفت: شش میلیارد و 300 میلیون ریال یاری نقدی صنایع و معادن استان برای مقابله با کرونا پرداخت شده است.

او بابیان اینکه درمجموع 15 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در راستای مقابله با این ویروس از سوی صنایع و معادن استان یاری شده است، اضافه نمود: هشت میلیارد و 500 میلیون ریال از این یاری ها به صورت غیر نقدی و ارسال تجهیزات و اقلام بهداشتی مقابله با کرونا اختصاص دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه این مبلغ برای تأمین تجهیزات و اقلام بهداشتی از سوی واحد های فراوریی صنعتی و معدنی به واحد های درمانی، بیمارستان ها و ستاد های مردمی مبارزه با کرونا اختصاص یافته است، گفت: محلول های ضدعفونی کننده، ماسک، البسه پزشکی و سایر اقلام بهداشتی از سوی بعضی واحد های فراوریی به صورت رایگان به بیمارستان ها، مؤسسه های خیریه و نهاد های دولتی و مردمی اهداشده است.

تشنه دل با تأکید بر اینکه فعالیت واحد های فراوریی استان سمنان برای تأمین احتیاج های مردمی به اقلام بهداشتی مثال زدنی است، توضیح داد: بعضی واحد های فراوریکننده اقلام بهداشتی استان نیز با تغییر خط فراوری خود به محصولات بهداشتی و یا افزایش ظرفیت در جهت برطرف احتیاج های مردم به اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا یاری شایانی کردند.

انتهای پیغام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "6.3 میلیارد یاری نقدی صنایع و معادن استان سمنان پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6.3 میلیارد یاری نقدی صنایع و معادن استان سمنان پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید