6 میلیون دلار در انتظار بهترین های لیگ ملت های والیبال

به گزارش سلامت و زیبایی، نخستین روز اجلاس VNL در مقر فدراسیون جهانی والیبال روز چهارشنبه با حضور نمایندگان ایران برگزار گردید.

6 میلیون دلار در انتظار بهترین های لیگ ملت های والیبال

به گزارش سلامت و زیبایی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین روز اجلاس VNL در مقر فدراسیون جهانی والیبال روز چهارشنبه برگزار گردید و افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال به همراه سعید درخشنده مدیر کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون در این جلسه به نمایندگی از ایران حضور داشتند.

داوری و درخشنده در حاشیه این اجلاس جلسات پر تعدادی برگزار کردند و با روسای فدراسیون های آمریکا، کانادا و صربستان ملاقات داشتند.

در جلسه داوری و درخشنده با رئیس فدراسیون آمریکا، موضوع تسهیل در صدور ویزا برای نمایندگان ایران مورد گفت و گو نهاده شد و دو طرف درباره مسائل مختلف گفت و گو کردند.

همچنین در جلسه با روسای فدراسیون های کانادا و صربستان، موضوع اردوی این کشورها در ایران و همکاری های دو طرف مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

سعید درخشنده مدیر کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون در تشریح روز اول این نشست، گفت: مراسم با صحبت های گراسا ریاست فدراسیون جهانی آغاز شد و ایشان ضمن خیر مقدم به اعضا که شامل روسا و برخی نمایندگان فدراسیون ها می شد، درباره اضافه شدن اسپانسرهای پرتعداد به این رقابت ها و به اهمیت این موضوع اشاره نمود و از فدراسیون ها خواست که با توجه به این رویداد، فدراسیون ها مایوس نشده و به دنبال حامی اقتصادی جدید باشند.

وی در ادامه توضیح داد: گراسا در بخش بعدی صحبت های خود گفت که فدراسیون جهانی در سال جدید 40 درصد حق پخش تلویزیونی بیشتری نسبت به سال 2018 دریافت نموده و 25 کمپانی مختلف درخواست اسپانسرینگ برای این مسابقات داده اند. گراسا همچنین تاکید نمود که باور دارم که شما می توانید بهترین اسپانسرها را جذب کنید زیرا این مسابقات تماشاگران بی شماری در بر می گیرد. 17 سال رئیس فدراسیون برزیل بودم و از صفر آغاز کردم و کاری انجام دادم که از فدراسیون جهانی نیز بودجه بیشتری داشتم و اگر اهداف را دنبال کنید و به توصیه ها گوش کنید، شما هم می توانید این کار را انجام دهید و برای این کار ضروری است تا دولتمردان اهمیت میزبانی را تفهیم کنید.

مدیر کمیته رویدادهای بین الملل فدراسیون در بخش بعدی صحبت های خود اضافه نمود: گراسا هچنین به اهمیت کار تیمی تاکید داشت و از کشورها خواست تا نقدها خود را با فدراسیون در جهانی در میان بگذارند و گفت که برای اولین مرتبه بودجه رقابت های 2019 والیبال بانوان از تمامی رشته های ورزشی بانوان بالاتر است. ایشان در سرانجام صحبت های خود به این موضوع اشاره نمودند که والیبال در مقطع کنونی احتیاج به نیروهای داوطلب ندارد و فدراسیون جهانی به دنبال نیروهای باتجربه و حرفه است.

درخشنده با اعلام این خبر که جایزه تیم های برتر صد در صد افزایش داشته است، گفت: جایزه تیم های برتر در سال گذشته 3 میلیون دلار بود که سال جاری به 6 میلیون دلار افزایش پیدا نموده است. همچنین درآمدهایی میان کشورهای میزبان تقسیم می گردد. بعد از صحبت های گراسا و فابیو، لیما قائم مقام فدراسیون جهانی برای حاضران صحبت کرد و گفت که سال اول رقابت زمانی برای آزمایش، سال دوم برای رفع کردن ایرادات و سال سوم زمان بهره برداری است و باید بهترین اسپانسرها جذب گردد.

وی در ادامه درباره مصوبات این جلسه گفت: فاصله بین دو مسابقه باید حداقل 2 ساعت و 52 دقیقه باشد زیرا دو سالن برای تمرین مجزا وجود ندارد. حتی اگر برخی کشورها سالن تمرین هم دارند، این فاصله باید رعایت گردد. همچنین ورود بوق و شیپور ممنوع شد تا یکنواختی تشویق ها از بین برود و تشویق ها با هماهنگی مسئول در سالن و موزیک همراه می گردد. در این جلسه به اهمیت پخش تلویزیونی اشاره شد و اعلام شد باید قراردادی میان فدراسیون و شبکه های تلویزیونی منعقد گردد و این قرارداد باید به فدراسیون جهانی ارسال گردد. در سال پیش رو 120 شبکه، پخش تلویزیونی دارد.

درخشنده در سرانجام صحبت های خود گفت: اعتراضات زیادی در سال 2018 به دلیل فاصله زیاد بین کشورها انجام شد و به همین دلیل یک شرکت به نام kpmg که متشکل از کشورهای لهستان، ایتالیا، هلند، برزیل و کانادا است موظف شد تا اقداماتی را انجام دهد. در سال 2020، کشورهای چین، برزیل، آلمان، ایتالیا، ژاپن، صربستان، ایران و هلند 14 هفته میزبانی را در اختیار دارند و باید تا سرانجام ماه می میلادی (11 خرداد 1398) شهر میزبان و فرودگاه خود را معرفی نمایند تا این شرکت برای گروه بندی مسابقات برنامه ریزی کند.

در این جلسه شهر نانجین چین به عنوان میزبان فینال رشته زنان و شهر شیکاگو به عنوان میزبان فینال مردان معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "6 میلیون دلار در انتظار بهترین های لیگ ملت های والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 میلیون دلار در انتظار بهترین های لیگ ملت های والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید