گربه میلیونی همسر خیلی جوان پیمان قاسم خانی در اتاق خواب !

به گزارش سلامت و زیبایی، خبرنگاران:ویدیویی که میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی از بازی کردن و ناز کردن گربه اش در تخت خواب منتشر نموده است.

گربه میلیونی همسر خیلی جوان پیمان قاسم خانی در اتاق خواب !

میترا ابراهیمی همسر جوان پیمان قاسم خانی که به تازگی با یکدیگر ازدواج نموده اند علاقه بسیار زیادی به گربه خود دارد.البته علاقه میترا ابراهیمی به حیوانات کلا زیاد است و حتی میترا ابراهیمی مخالف جدی استفاده از گوشت و پوست حیوانات به وسیله انسان هاست. میترا ابراهیمی گیاهخوار است و همواره کمپین های حمایت از حیوانات را حمایت می نماید و این روزها هم برای ادامه تحصیل به اسپانیا رفته که در این سفر پیمان قاسم خانی هم به همراه میترا ابراهیمی است .

همکاری پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی در گذشته

شاید برای شما جالب باشد بدانید که میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی چند سال پیش همدیگر را می شناختند. در پاییز 98 فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام کامی در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گذاری آن را پیمان قاسم خانی برعهده داشت و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده بود. میترا ابراهیمی متولد 1368 است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد. ابراهیمی به اسم روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، اما در چندین دوره هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا

به "گربه میلیونی همسر خیلی جوان پیمان قاسم خانی در اتاق خواب !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گربه میلیونی همسر خیلی جوان پیمان قاسم خانی در اتاق خواب !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید