کنترل های بهداشتی حوزه های برگزاری کنکور دکتری امروز نهایی می شود ، از ضدعفونی تا پلمپ

به گزارش سلامت و زیبایی، سخنگوی سازمان سنجش گفت: کنترل های بهداشتی حوزه های برگزاری کنکور دکتری 99 امروز با حضور نمایندگان وزارتخانه های بهداشت و علوم نهایی می شود.

کنترل های بهداشتی حوزه های برگزاری کنکور دکتری امروز نهایی می شود ، از ضدعفونی تا پلمپ

به گزارش خبرنگار دانشگاه سلامت و زیبایی، با توجه به انتشار برخی تصاویر مربوط به چینش صندلی حوزه های امتحانی برگزاری کنکور در صفحات مجازی و گلایه مندی داوطلبان از نقض پروتکل های بهداشتی؛ فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به خبرنگار دانشگاه سلامت و زیبایی درباره اجرای تمام پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی کنکور دکتری 99 گفت: در هفته جاری طی چندین مرحله نمایندگان وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری نظارت های خود بر حوزه های برگزاری کنکور دکتری تخصصی را آغاز کردند.

زرین آمیزی ادامه داد: تمامی پروتکل های بهداشتی از جمله چینش صندلی ها، شرایط تهویه سالن ها و ... بررسی شدند و در هرگونه مسئله ای، اصلاح شده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امروز مرحله نهایی بازرسی نمایندگان است که طی آن ضدعفونی کردن و پلمپ حوزه های امتحانی صورت خواهد گرفت بنابراین تمامی کنترل ها اجرا شده و تا آخر وقت امروز نهایی می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کنترل های بهداشتی حوزه های برگزاری کنکور دکتری امروز نهایی می شود ، از ضدعفونی تا پلمپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل های بهداشتی حوزه های برگزاری کنکور دکتری امروز نهایی می شود ، از ضدعفونی تا پلمپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید