کالدرون مانع پرسپولیسی شدن کی روش

به گزارش سلامت و زیبایی، محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس به واسطه بدهی به کالدرون مانع از انتقال کی روش استنلی به این باشگاه شده است.

کالدرون مانع پرسپولیسی شدن کی روش

به گزارش گروه ورزشی سلامت و زیبایی، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز آدینه نخستین ملاقات خودش در لیگ بیستم را مقابل فولاد برگزار می نماید که شرایط این تیم به طور کامل برای یحیی گل محمدی قابل قبول نیست و بعضی خواسته های وی از جمله جذب یک مهاجم هدف هنوز محقق نشده است.

پس از جدایی شهریار مغانلو از جمع سرخپوشان و کوشش ناکام مسئولان باشگاه برای جذب سجاد شهباززاده، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، این تیم با یک جای خالی در خط حمله روبرو شد که هنوز هم پر نشده است و این موضوع نگرانی هایی برای کادرفنی ایجاد نموده است.

گزینه مد نظر یحیی گل محمدی برای خط حمله در حال حاضر کی روش استنلی، مهاجم برزیلی سابق سپاهان است که در لیگ هجدهم آقای گل لیگ شده بود و سال جاری با جدایی از این تیم هنوز مقصد جدیدش را معین ننموده است.

با این وجود مشکل جدی سرخپوشان که مانع جذب استنلی شده، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم به علت شکایت گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی سابق این تیم است.

کالدرون بابت عدم دریافت مطالباتش از پرسپولیس شکایت نموده و باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شده است و با توجه به مسائل اقتصادی عدیده باشگاه برطرف این مشکل کار راحتی به نظر نمی رسد و از همین رو بعید است اتفاق مثبتی برای پرسپولیس در این خصوص رخ دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کالدرون مانع پرسپولیسی شدن کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون مانع پرسپولیسی شدن کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید