کاربران به سیستم عامل گوشی خود خیانت نمی نمایند!

به گزارش سلامت و زیبایی، نتایج تحقیقات موسسه تحقیقاتی و اطلاعاتی CIRP نشان می دهد که کاربران پس از چندسال استفاده از یک سیستم عامل گوشی، دیگر تمایلی به تعویض آن ندارند و می خواهند به آن وفادار بمانند.

کاربران به سیستم عامل گوشی خود خیانت نمی نمایند!

به گزارش سلامت و زیبایی، دو سیستم عامل اندروید و آی او اس (iOS) که هم اکنون تنها سیستم عامل های موبایلی در دنیا به شمار می روند، در رقابتی تنگاتنگ از سوی دو شرکت توسعه دهنده خود یعنی گوگل و اپل به سر می برند و هر یک با افزودن قابلیت هایی جدید و منحصر بفرد قصد دارند که در جلب نظر، توجه و رضایت کاربران خود بکوشند.

حالا تازه ترین نظرسنجی و تحقیقات صورت پذیرفته نشان می دهد که کاربران بعد از گذشت چندسال استفاده از گوشی هوشمند مبتنی بر یک سیستم عامل دیگر تمایلی برای تغییر و تعویض آن با سیستم عامل دیگری ندارند. به عنوان مثال در صورتی که کاربران به مدت طولانی از گوشی های آیفون مبتنی بر سیستم عامل آی او اس استفاده نموده باشند، در صورتی که بخواهند گوشی خود را تعویض نموده و یک دستگاه جدید تهیه و خریداری نمایند، باز هم تمایل دارند که گوشی جدیدشان نیز از سیستم عامل آی او اس بهره بگیرد.

کارشناسان همچنین صحت عکس این ماجرا را نیز تأیید نموده و گفته اند این برای کاربران گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید نیز صادق است و آنها بعد از چندسال استفاده از یک گوشی اندرویدی، سعی دارند باز هم یک دستگاه اندرویدی خریداری و استفاده نمایند.

این کارشناسان از پژوهش های صورت گرفته نتیجه گیری کردند که کاربران گوشی های هوشمند بعد از یک مدت تقریباً طولانی تمایل دارند که در بهره گیری از سیستم عامل های موبایل وفادار بمانند و همچنان از همان سیستم عاملی که همیشه استفاده نموده و با آن راحت بوده اند، اکتفا نمایند.

به گفته آنها، این امر نشان می دهد که کاربران گوشی های هوشمند نیز بعد از مدتی به سیستم عامل گوشی خود خیانت ننموده و سعی دارند همیشه تمامی کار و فعالیت های موردنیاز خود را به وسیله همان یک سیستم عامل انجام دهند.

در این گزارش های منتشر شده که در وب سایت BGR آمده است، گفته می گردد میزان وفاداری کاربران موبایل به استفاده از سیستم عامل های همیشگی خود بالای 90 درصد تخمین زده و اعلام شده است.

در این آمار ذکر شده است که بالغ بر 92 درصد از کاربران گوشی های اندرویدی در عرض مدت سه ماهه پایانی سال 2018 میلادی بار دیگر از گوشی های اندرویدی تهیه و خریداری نموده اند. همچنین وفاداری کاربران آیفون نیز در این گزارش ها 91 درصد بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاربران به سیستم عامل گوشی خود خیانت نمی نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران به سیستم عامل گوشی خود خیانت نمی نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید