پیش بینی آبگرفتگی و طغیان مسیل ها در شمال و شرق خوزستان

به گزارش سلامت و زیبایی، مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه بارش ها در استان و احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل ها در مناطق پرباران اطلاع داد.

پیش بینی آبگرفتگی و طغیان مسیل ها در شمال و شرق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت وگو با سلامت و زیبایی اظهار کرد: آسمان خوزستان تا 24 ساعت آینده ابری همراه با رگبار، رعدوبرق و وزش بادقابل ملاحظه به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان پیش بینی می گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به حجم بارش ها در این مناطق آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل ها مورد انتظار است. همچنین بارش در ارتفاعات به شکل برف پیش بینی می گردد. امروز خلیج فارس مواج پیش بینی می گردد. همچنین از صبح فردا آسمان صاف تا کمی ابری همراه با مه یا مه رقیق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به بارندگی های 24 ساعت گذشته، توضیح داد: میزان بارندگی در این مدت در دزفول 14.4 میلیمتر، بستان 19.2 میلیمتر، اهواز 5 میلیمتر، مسجد سلیمان 11 میلیمتر، رامهرمز 18 میلیمتر، آبادان 1.6 میلیمتر، شوشتر11.1 میلیمتر، ایذه 7.2 میلیمتر، شادگان 2.4 میلیمتر، حسینیه اندیمشک 44.3 میلیمتر، لالی 17.5 میلیمتر، گتوند 21.4 میلیمتر، شوش 17.9 میلیمتر، دهدز 10.9 میلیمتر و در ایستگاه کشاورزی اهواز 6 میلیمتر ثبت شده است.

وی گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با 21 و دهدز با 6 درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 14 تا 20 درجه سانتی گراد در نوسان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیش بینی آبگرفتگی و طغیان مسیل ها در شمال و شرق خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی آبگرفتگی و طغیان مسیل ها در شمال و شرق خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید