پلوسی: ترامپ از کاخ سفید رفتنی است

به گزارش سلامت و زیبایی، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به سخنان اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور در باره ابراز تردید در پذیرش نتیجه انتخابات آینده به بهانه تقلب احتمالی، گفت: ترامپ رفتنی است و در صورت خودداری از پذیرش شکست، از کاخ سفید گندزدایی خواهد شد.

پلوسی: ترامپ از کاخ سفید رفتنی است

به نوشته روزنامه دیلی میل؛ پلوسی به شبکه ام اس ان بی سی گفت: ترامپ خواهد رفت چه بداند و چه نداند. زیرا فرایند انتخاب رئیس جمهوری به فردی که اکنون کاخ سفید را اشغال کرده است، وابسته نیست.

وی افزود: فرایند انتخاب رئیس جمهوری هیچ ارتباطی به اینکه فرد به خصوصی تصور می کند که ترک کاخ سفید را دوست ندارد، نداشته و ترامپ باید از آنجا گندزدایی شود.

ستاد انتخاباتی جو بایدن نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 نیز گفت که دولت ایالات متحده کاملا از توانایی بیرون راندن خلافکاران از کاخ سفید برخوردار است.

ترامپ در مصاحبه ها و پیام های توئیتری، بارها رای گیری غیرحضوری از طریق پست الکترونیک را موجب تقلب در انتخابات دانسته و از اعلان پذیرش قطعی نتایج انتخابات آینده خودداری کرده و گفته بود که باید این موضوع را بررسی کند. ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 نیز از گفتن اینکه قطعا نتایج آن را خواهد پذیرفت، خودداری کرده بود.

پلوسی این سخنان را یک روز پس از آن اعلام نمود که ترامپ در گفت و گو با کریس والاس مجری شبکه فاکس نیوز، از پذیرش قطعی نتایج انتخابات نوامبر (13 آبان) خودداری کرد.

پلوسی به ام اس ان بی سی گفت: واقعیت این است که (ترامپ) چه تصمیم خود را گرفته باشد، یا نه، باید برود.

بر اساس تازه ترین نظرسنجی ها، میزان محبوبیت بایدن در فاصله حدود سه ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آینده و هم زمان با اعتراض های مدنی به نژادپرستی و تبعیض نژادی و عملکرد ضعیف دولت در رویارویی با همه گیری کرونا، دستکم با 15 امتیاز در جایگاهی بالاتر از ترامپ قرار گرفته است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "پلوسی: ترامپ از کاخ سفید رفتنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: ترامپ از کاخ سفید رفتنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید