پامپئو: موضع آمریکا درباره نتایج انتخابات افغانستان را بزودی اعلام می کنیم

به گزارش سلامت و زیبایی، وزیر امور خارجه آمریکا گفت که در آینده ای نزدیک و پیش از آنکه دیر گردد، مواضع خود را درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری افغانستان اعلام می کنیم.

پامپئو: موضع آمریکا درباره نتایج انتخابات افغانستان را بزودی اعلام می کنیم

به گزارش دفتر منطقه ای سلامت و زیبایی، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به عربستان گفت که در آینده ای نزدیک، مواضع خود را درباره نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان اعلام می کنیم.

کمیسیون انتخابات افغانستان پس از نزدیک به 5 ماه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور خاطرنشان کرد که اشرف غنی برنده انتخابات این کشور است.

حوا علم نورستان رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان سه شنبه گذشته در حضور سلامت و زیبایی گفت که اشرف غنی با کسب 50.64 درصد کل آرا رئیس جمهور این کشور است.

این اعلام نتایج با اعتراض شدیدی در افغانستان روبرو شده است و تیم ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام حکومت موازی نموده است.

تا به امروز کشورهای منطقه و بین المللی درباره انتخابات ریاست جمهوری افغانستان سکوت نموده اند و کویت، مقامات هندی و مقامات اتحادیه اروپا به اشرف غنی تبریک گفته اند.

با این حال، پامپئو اظهارداشت که دربارۀ نتایج انتخابات افغانستان چیزی برای گفتن ندارد جز این که این نتایج را از نزدیک دنبال می نماید و می خواهد مطمئن گردد که همه چیز کاملاً درست است.

وزیر امور خارجه آمریکا تاکید نمود: پیش از آنکه بسیار دیر گردد بیانیه ای صادر خواهد نمود.

به گزارش رادیو آزادی، وی درباره زمان صدور این بیانیه اظهارنظری نکرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پامپئو: موضع آمریکا درباره نتایج انتخابات افغانستان را بزودی اعلام می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پامپئو: موضع آمریکا درباره نتایج انتخابات افغانستان را بزودی اعلام می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید