پاراتکواندوکار قم در اردوی بازی های پارا آسیایی

به گزارش سلامت و زیبایی، رئیس هیات تکواندو استان قم از حضور پاراتکواندوکار پرافتخار قم در اردوی تازه تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات پاراآسیایی اطلاع داد.

پاراتکواندوکار قم در اردوی بازی های پارا آسیایی

به گزارش گروه استان های سلامت و زیبایی از قم، محمد جمشیدی رئیس هیات تکواندو استان قم گفت: دور نو تمرینات تیم ملی پاراتکواندو به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور در چهارمین دوره بازی های پارا آسیایی 2021 بحرین بز اساس برنامه فدراسیون در مرکز جهانی تکواندو شروع شده و نماینده قم هم در این اردو حضور دارد.

او ادامه داد: مهدی دانائیان در وزن منهای 75 کیلوگرم تنها نماینده هیات تکواندو استان قم در این اردو است، در حالی که محمدجواد اسلامی در وزن منهای 61 کیلوگرم هم دیگر نماینده تکواندو قم در اردوی تیم ملی بود، اما به علت آسیب دیدگی از حضور در این اردو ناچار به انصراف شد.

رئیس هیات تکواندو استان قم از قضاوت داور با تجربه تکواندو قم در یک رقابت بزرگ تکواندو هم اطلاع داد و ابراز کرد: به دعوت کمیته داوران فدراسیون تکواندو روح الله رضاپور داور درجه یک هیات تکواندو قم مسابقات گرامیداشت روز جهانی تکواندو با اسم چالش بزرگ تکواندو را قضاوت کرد.

جمشیدی در ادامه از قبولی تکواندوکاران استان قم در آزمون کمربند پوم سه تا مشکی دان پنج این رشته اطلاع داد و اضافه کرد: آزمون ارتقاء کمربند پوم سه تا مشکی دان چهار دوره 68 دختران و کمربند مشکی دان پنج دوره 65 پسران به شکل غیر حضوری به وسیله اپلیکیشن تخصصی تکواندو برگزار گردید و با اعلام نتیجه از سوی کمیته آزمون فدراسیون به سرانجام رسید.

رئیس هیات تکواندو استان قم یادآور شد: بر همین اساس زکیه نوری، حدیثه صادقی، نرگس کاظمی به کمربند پوم و مشکی دان سه ارتقاء یافتند و صندلی خانم ها ریحانه علی کوهی و لیلا سیفی هم به کمربند پوم و مشکی دان چهار و علی چهرقانی به کمربند مشکی دان پنج ارتقاء پیدا کرد که این اتفاق مهم در تکواندو قم است.

انتهای پیغام /ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پاراتکواندوکار قم در اردوی بازی های پارا آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاراتکواندوکار قم در اردوی بازی های پارا آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید