وزیر صنعت پاسخگوی کیفیت خودروهای فراوری داخل باشد

به گزارش سلامت و زیبایی، شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در گزارشی که آقای پور سید آقایی ارائه کردند 55 درصد خودروهای تولیدی و خودروهایی که کمتر از چهار سال عمر دارند نتوانسته اند معاینه فنی دریافت نمایند، از رئیس شورا تقاضا دارم از وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت نمایند که در این باره شرح داده و به مطالبات پاسخ دهند و واقعا استاندارد سازی نمایند.

وزیر صنعت پاسخگوی کیفیت خودروهای فراوری داخل باشد

وی گفت: مورد دیگر در ارتباط با موتوسکلیت ها است. عملا سه میلیون موتورسیکلت در شهر تهران تردد می نماید و یکی از منشا های مهم آلودگی هوا هستند.

رئیس کمیته ایمنی حمل و نقل توضیح داد: در گزارش بیان شد که شهرداری بنا دارد 5 هزار دستگاه موتور سیکلت خریداری نموده و تحویل موتورسواران بدهد. من خواهش دارم که شهرداری تنها تسهیل گر باشد.

امانی ادامه داد: در دوره گذشته نیز بنا بود شهرداری تسهیل گر باشد، اما چون مستقل وارد شد، مورد حمایت قرار نگرفت. اما گزارش هایی وجود دارد که 4 هزار و 500 شهروند تهرانی به دلیل آلودگی هوا در سال فوت می نمایند.

وی اضافه نمود: مورد دیگر اینکه با توجه به حساسیتی که معاون حمل و نقل و ترافیک هم دارد در شروع سال تحصیلی بیمه سازی سرویس مدارس را در اولویت قرار دهد و چون فوریت آن نیز تصویب گردیده بود، هفته آینده در دستور کار قرار بگیرد.

عضو شورای شهر تهران در انتها تاکید نمود: پیاده مداری، یکی از آیتم های بسیار مهم و مادر TOD است و امیدوارم معاون حمل و نقل و ترافیک به این امر اهتمام ویژه بورزند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "وزیر صنعت پاسخگوی کیفیت خودروهای فراوری داخل باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر صنعت پاسخگوی کیفیت خودروهای فراوری داخل باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید