هیلاری در سال 2020 دوباره کاندیدا می گردد

به گزارش سلامت و زیبایی، ایسنا نوشت: مشاور پیشین کلینتون ها گفت، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه دولت باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا در سال 2020 بار دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می گردد.

هیلاری در سال 2020 دوباره کاندیدا می گردد

پایگاه خبری هیل نوشت: مارک پن، مشاور پیشین کلینتون ها اعلام نمود هیلاری کلینتون تا آخرین نفس مبارزه خواهد نمود. او اجازه نخواهد داد که دو شکست کوچک او را از راهش برای ورود به کاخ سفید بازدارد.

وی در یادداشتی به همراه اندرو استاین، رئیس شورای نیویورک اعلام نمود: کلینتون اجازه نخواهد داد که یک شکست کوچک در انتخابات ریاست جمهوری 2016 باعث انتها روند شغلی اش گردد.

به گفته آنها انتظار می رود او بار دیگر برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا گردد. اکنون او دو سال برای بازنگری کمپین انتخابات پیشینش و اشتباهاتی که در آن کمپین انجام داده بود وقت دارد تا بتواند استراتژی جدیدش را ترسیم کند.

آنها اعلام نمودند رای دهندگان نباید به اظهاراتی مانند من نمی خواهم کاندیدا شوم توجه نمایند. هیلاری کلینتون می داند که بیل کلینتون و باراک اوباما تا زمانی که کاندیدا شوند اعلام می کردند که نمی خواهند در انتخابات نامزد شوند.

52310

منبع: خبرآنلاین

به "هیلاری در سال 2020 دوباره کاندیدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیلاری در سال 2020 دوباره کاندیدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید