هزینه های شورای شهر زنجان شفاف است

به گزارش سلامت و زیبایی، اسماعیل دویران ظهر سه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان گفت: کل اعتبار شورا برای امسال 790 میلیون تومان است و آمادگی داریم که این دریافتی و هزینه کرد را کاملا به صورت شفاف بیان و اعلام کنیم.

هزینه های شورای شهر زنجان شفاف است

وی با تاکید بر اینکه همه هزینه های شورا روشن و شفاف بوده و آماده ایم لیست همه این هزینه ها را در اختیار شهروندان و اصحاب رسانه قرار دهیم، ادامه داد: شورا نه نجومی می گیرد و نه نجومی می خورد، همه اعضای شورا در بیرون از مجموعه در جلساتی حضور دارند ولی حتی اگر دریافتی هم داشته باشند، مربوط به شورا نیست.

دویران اضافه کرد: در نیمه نخست سال جاری برای 60 ساعت حضور در جلسات حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان به صورت ماهانه برای هر عضو اعتبار پیش بینی شده بود که هر عضو ماهانه 4 میلیون و 200 هزار تومان دریافت نموده است، که این مبلغ در کل 230 میلیون تومان بوده است.

رئیس شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه اعضای این شورا حقوق نجومی نداشته و پرداختی ها به خاطر حق الجلسه ها بوده و مبلغ مشخصی دارد، گفت: شایعات در خصوص دریافت حقوق نجومی از سوی اعضای شورا، نشان دهنده این است که هنوز عده ای از شرایط شورا اطلاع دقیقی ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هزینه های شورای شهر زنجان شفاف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های شورای شهر زنجان شفاف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید