نامزدانتخابات آمریکا:10سال برای مقابله با تغییرات اقلیمی وقت داریم

به گزارش سلامت و زیبایی، تهران - خبرنگاران - یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نسبت به عدم انجام اقدامات لازم برای حل و فصل چالش های ناشی از تغییرات آب و هوایی درکره زمین ظرف سال های آینده هشدار دادوگفت که تنها 10 سال برای مقابله با این تغییرات فرصت باقی است.

نامزدانتخابات آمریکا:10سال برای مقابله با تغییرات اقلیمی وقت داریم

به گزارش روز سه شنبه سلامت و زیبایی از شبکه فاکس نیوز، بتو اورورک قانونگذار سابق تگزاس از حزب دموکرات که خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام نموده، روز گذشته هشدار داد: اگر هیچ اقدامی در راستا رسیدگی به چالش های ناشی از تغییرات آب و هوایی انجام ندهیم، انسان ها فقط 10 سال در کره زمین زمان دارند و باقی می مانند.

تغییرات آب و هوایی یکی از موضوعات مهم در آمریکا محسوب می گردد. دونالد ترامپ در سال 2016 بعد از به قدرت رسیدن بلافاصله این کشور را از پیمان آب وهوایی پاریس خارج کرد. این اقدام با نقدها زیادی روبرو شده ونامزدهای انتخابات 2020 آمریکا یکی ازمحورهای شعارهای انتخاباتی خود را توجه به تغییرات اقلیمی قرار داده اند.

بتو اوروک به تشریح اولویت سیاست هایش به عنوان یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخت که شامل یک طرح مربوط به رسیدگی به تغییرات آب و هوایی با هزینه پنج تریلیون دلاری ظرف 10 سال است.

وی در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی بر رسیدگی جدی به چالش های مربوط به تغییرات آب و هوایی تاکید نمود. خبرنگار ام اس ان بی سی از بتو اورورک در این رابطه که در راستا مقابله با این چالش های ممکن است فعالیت های صنعتی از جمله امور نفتی و گازی مانعی بزرگ باشند، سوال پرسید که وی پاسخ داد: ما می دانیم که یکسری شرکت های نفتی و گازی به دنبال منافع خودشان هستند. زمانیکه منافع انسان ها و منافع صنایع نفت و گاز به عنوان دو گزینه مطرح بوده، من همیشه به دنبال انتخاب مردم بودم.

این قانونگذار سابق امریکایی گفت: می خواهم به آنهایی که در صنایع نفت و گاز و سوخت های فسیلی فعال هستند به عنوان شرکای مان بگویم که براساس مدارک علمی ضروری است در این 10 سال اقدامات مورد احتیاج انجام گردد. در این راستا همه باید با یکدیگر همکاری نمایند. من در راستای همکاری با هر کسی در هرجا و هر زمانی برای تضمین یک آینده پاک تر و به صفر رسیدن میزان گازهای گل خانه ای حرکت می کنم.

اروپام**9234**2040

منبع: ایرنا

به "نامزدانتخابات آمریکا:10سال برای مقابله با تغییرات اقلیمی وقت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدانتخابات آمریکا:10سال برای مقابله با تغییرات اقلیمی وقت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید