موافقت با پیشنهاد تنیس روی میز ایران برای تغییر قوانین بازی دوبل

به گزارش سلامت و زیبایی، مجمع فدراسیون دنیای تنیس روی میز در حاشیه مسابقات قهرمانی دنیا در هیوستون آمریکا برگزار گردید.

موافقت با پیشنهاد تنیس روی میز ایران برای تغییر قوانین بازی دوبل

در این مجمع پیشنهاد ایران مبنی بر تغییر قوانین بازی های دونفره (دوبل) مطرح شد. این پیشنهاد با 116 رای موافق و تنها 16 رای مخالف به تصویب رسید.

بدین ترتیب مقرر شد تا پیشنهاد ایران وارد مرحله آنالیز گردد. این آنالیز به وسیله بازیکنان و داوران طی مدتی ارزیابی می گردد و در صورت تأیید نهایی به مرحله اجرا در خواهد آمد و در یک سری از مسابقات بصورت آزمایشی اجرایی خواهد شد.

روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز در شرح پیشنهاد مطرح شده به وسیله ایران آورده است: نظر به محدودیتی که در نحوه زدن سرویس برای بازیکنان راست دست در مسابقات دوبل وجود دارد، و این بازیکنان حتما باید در سمت راست میز برای زدن سرویس اقدام نمایند، فدراسیون تنیس روی میز ایران پیشنهاد داده بود که بازیکنان راست دست بتوانند برای سهولت از سمت چپ میز پینگ پنگ به زدن سرویس اقدام نمایند، که این حالت در ورزش های راکتی نظیر تنیس و بدمینتون اجرا می گردد و این پیشنهاد مشابه نحوه زدن سرویس در آن ورزش هاست که در جلسه امروز آنالیز شد و در نهایت رأی مثبت اعضای فدراسیون جهانی را برای یک دوره آزمایشی به خود اختصاص داد.

لازم به شرح است رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی و نماینده کشور سوئد از این پیشنهاد کشور ایران استقبال کردند و این نحوه سرویس زدن را برای سهولت در مسابقات دوبل تأیید نمودند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "موافقت با پیشنهاد تنیس روی میز ایران برای تغییر قوانین بازی دوبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با پیشنهاد تنیس روی میز ایران برای تغییر قوانین بازی دوبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید