مهوش صبرکن به آچمز رسید، مذاکره با بازیگران جدید

به گزارش سلامت و زیبایی به نقل از سیما فیلم، حسین آقا هرندی تهیه کننده آچمز در ارتباط با جدیدترین اتفاقات این مجموعه که به سفارش شبکه سه سیما تهیه می گردد، گفت: پس از سارا خوئینی ها، مهوش صبرکن نیز برای بازی در یکی دیگر از نقش های اصلی این مجموعه جلوی دوربین رفت.

مهوش صبرکن به آچمز رسید، مذاکره با بازیگران جدید

وی ادامه داد: در حال مذاکره با 2 بازیگر زن و مرد دیگر برای بازی در نقش های اصلی این مجموعه هستیم تا گروه بازیگران آچمز کامل گردد.

این مجموعه تلویزیونی که در سی قسمت به نویسندگی سعید فرهادی فراوری می گردد، یک درام با موقعیت های شیرین و گاه طنز است. تصویربرداری آچمز تا اردیبهشت ماه سال آینده در لوکیشن های مختلفی در تهران ادامه دارد.

در خلاصه داستان آچمز آمده است: مصیب تازه پس از چهل و پنج سال می فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. برای پیدا کردن گمشده سالیان دور مادرش، راهی تهران می گردد و اما خودش هم گمشده بزرگ تری دارد. عزت و احترام! مجبور است بین این 2 گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان های پیچیده ای برایش به وجود می آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می نماید.

در این مجموعه هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهند جاهدی، هادی عطایی فر، احمدرضا اسعدی، مونا اسکندری و مهوش صبرکن بازی دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مهوش صبرکن به آچمز رسید، مذاکره با بازیگران جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهوش صبرکن به آچمز رسید، مذاکره با بازیگران جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید