مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 2 حالت جدید تاریک واتس اپ تا روی خوش وزارت بازرگانی ایالات متحده به هواوی

به گزارش سلامت و زیبایی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 2 حالت جدید تاریک واتس اپ تا روی خوش وزارت بازرگانی ایالات متحده به هواوی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

از ماه می، هنگامی که وزارت بازرگانی ایالات متحده هواوی را به فهرست سیاه تجاری خود اضافه نمود، شرکت هواوی با محدودیت های گسترده ای رو به رو شد. فهرست سیاه اساساً شرکت های آمریکایی را از تجارت سخت افزاری و نرم افزاری با هواوی منع کرد و ضررهای زیادی را برای هر دو طرف به همراه داشت.اکنون به نظر می رسد شرایط در حال تغییر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از سوالاتی که مدت ها است ذهن بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه فناوری را به خود مشغول نموده این است که آیا هوش مصنوعی دارای توانایی پیشگیری از تصادف است یا خیر. سوال دقیق تر این است که آیا بستر یادگیری رفتار راننده می تواند از بروز حوادث جلوگیری کند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سیستم عامل ios 13 دارای یک باگ بزرگ است که باعث می گردد حرکت بین برنامه ها با مشکل انجام گردد. این موضوع برای کاربرانی که عادت دارند بین برنامه های مختلف حرکت نمایند بسیار آزار دهنده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگرچه مدت زمانی طولانی از ارائه حالت تاریک واتس اپ می گذرد، اما شواهد موجود نشان می دهد واتس اپ در آخرین نسخه بتا برای کاربران آیفون دو گزینه متفاوت را فعال نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نسخه تجدید نظر شده گلکسی سری A یک محرک اصلی رشد برای این شرکت در طول سال 2019 بود و به نظر می رسد که همین مورد در سال آینده نیز تکرار می گردد. یک افشای جدید نشان می دهد که در قاب پشتی گوشی های گلکسی A51 یک دوربین به شکل L قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی زنفون 6 یکی از گوشی های پرطرفدار ایسوس است است که در بین گوشی هایی با قیمت بین 450 تا 500 دلار فروش خوبی دارد. اکنون خبر خوش برای هواداران این گوشی این است که گوشی مذکور از اندروید 10 برخوردار شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 2 حالت جدید تاریک واتس اپ تا روی خوش وزارت بازرگانی ایالات متحده به هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 2 حالت جدید تاریک واتس اپ تا روی خوش وزارت بازرگانی ایالات متحده به هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید