معرفی داوران و فیلم های کوتاه جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ

به گزارش سلامت و زیبایی، اسامی داوران و فیلم های کوتاه حاضر در بخش رقابتی فستیوال فیلم های ایرانی زوریخ اعلام شد.

معرفی داوران و فیلم های کوتاه جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ

به گزارش گروه فرهنگی سلامت و زیبایی به نقل از روابط عمومی جشنواره، 17 فیلم کوتاه حاضر در هفتمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ (IFFZ) و چهار داور این بخش معرفی شدند.

در این دوره از جشنواره در بخش فیلم های کوتاه، اسب سفید بالدار ساخته مهیار ماندگار، آینه ساخته فرانک مرادی، آیدین ساخته میرعباس خسروی نژاد، این منم ساخته رزیتا فرنود، کلاس رانندگی ساخته مرضیه ریاحی، شاهد به کارگردانی علی عسگری، زرد خالدار به کارگردانی باران سرمد، سفید پوش ساخته رضا فهیمی، شوفر به کارگردانی رضا نجاتی، تهران بازیافت ساخته نیکی شوستر، گوشت تلخ به کارگردانی فرید حاجی، نوازنده ساخته محسن مهری دروی، مادر برفی ساخته مرجان خسروی، مصاحبه به کارگردانی هانا جلالی، دیدار ساخته آزاده موسوی، مات ساخته سمیرا حضرتی، قبل از تاریکی به کارگردانی مصیب حنایی با هم به رقابت می پردازند.

داور های بخش کوتاه این دوره عبارتند از کارین هبرلین، حمیرا سلی یر، فیروز ای. پیلت و مورتیز اشنایدر.

به دلیل وجود بیماری همه گیر کرونا قرار است نمایش بیشتر فیلم های این دوره فستیوال به شکل آنلاین انجام گردد، با این حال بعضی از فیلم ها نیز در شهر زوریخ در کشور سوییس روی پرده سینما خواهند رفت.

در رویداد فیلم های ایرانی زوریخ هر ساله 2 گروه از هیات داوران در بخش های کوتاه و بلند، فیلم های حاضر در فستیوال را داوری می نمایند و برگزیدگان جایزه استوانه یا منشور طلایی کوروش را دریافت می نمایند.

هفتمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ به دبیری یدالله داج بین روز های 26 می تا 3 ژوئن برابر با 5 تا 13 خرداد 1400) در سوییس برگزار و برندگان آن روز 11 خرداد معرفی می شوند

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معرفی داوران و فیلم های کوتاه جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی داوران و فیلم های کوتاه جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید