مانع&zwnjتراشی تیم ترامپ در ملاقات میان تیم انتقالی بایدن و مقامات پنتاگون

به گزارش سلامت و زیبایی، دولت فعلی آمریکا مانع ملاقات تیم انتقال قدرت جو بایدن با مقامات اطلاعاتی وزارت دفاع این کشور شده است.

مانع&zwnjتراشی تیم ترامپ در ملاقات میان تیم انتقالی بایدن و مقامات پنتاگون

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دولت دونالد ترامپ با گذشته هفته ها همچنان در جهت انتقال قدرت به تیم رئیس جمهور منتخب آمریکا مانع تراشی می نماید.

یک مقام ارشد سابق اطلاعاتی آمریکا می گوید دولت فعلی واشنگتن مانع ملاقات تیم اطلاعاتی جو بایدن با همتایان خود در وزارت دفاع این کشور شده است.

شبکه خبری سی ان ان به نقل از این منبع مطلع نوشت برغم آنکه ملاقات مقامات تیم بایدن با سایر آژانس های فدرال به آسانی برگزار شده، اما دولت ترامپ تا به امروز مانع ملاقات تیم اطلاعاتی بایدن با مقامات پنتاگون شده است. یک منبع دفاعی ناشناس نیز روز آدینه به سی ان ان گفت جلساتی توجیهی با دستور کار سیاست های کلان و مسائل امنیت بین المللی و با حضور تیم انتقال قدرت بایدن برگزار شده، اما این جلساتی دربرگیرنده مسائل اطلاعاتی و محرمانه نبوده است.

از سوی دیگر، وزارت دفاع آمریکا کوشش ذکر شده از سوی بعضی رسانه ها برای مانع تراشی در جهت تیم بایدن را رد کرد. سخنگوی وزارت دفاع آمریکا طی بیانیه ای که از سوی سی ان ان منتشر شد خاطرنشان کرد هیچ گونه عدم دسترسی برای تیم انتقال قدرت بایدن صورت نگرفته است. این مقام پنتاگون تاکید نمود همکاری با تیم بایدن ادامه دارد تا تمامی جلسات توجیهی، مصاحبه ها و دسترسی اطلاعاتی مورد درخواست آن ها انجام گردد.

با گذشت بیش از یک ماه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، این کشورهمچنان در کش و قوس جدال میان نامزد های دموکرات و جمهوری خواه انتخابات سوم نوامبر است. بایدن با تکیه بر تائید رسانه ها خود را رئیس جمهور منتخب آمریکا می داند، اما ترامپ کاخ سفید نشین به هیچ عنوان حاضر به پذیرش پیروزی او در انتخابات نیست و آن را دسیسه رسانه های جعلی برای خارج کردن او از گردونه سیاسی آمریکا می داند. ، بااشگاه سلامت و زیبایی

منبع: ایران آنلاین

به "مانع&zwnjتراشی تیم ترامپ در ملاقات میان تیم انتقالی بایدن و مقامات پنتاگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانع&zwnjتراشی تیم ترامپ در ملاقات میان تیم انتقالی بایدن و مقامات پنتاگون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید