قیمت تخم مرغ درب مرغداری 9هزارتومان شد، حمل نهاده ها بهبود یافت

به گزارش سلامت و زیبایی، ناصر نبی پور در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه مسائل حمل و نقل نهاده های دامی تا حدودی بهبود یافته است،گفت:نهاده های نسبت به گذشته راحت تر به دست تولیدکنندگان می رسد اما کرایه ها همچنان بالا است.

قیمت تخم مرغ درب مرغداری 9هزارتومان شد، حمل نهاده ها بهبود یافت

وی اضافه نمود: قیمت تخم مرغ نسبت به هفته های گذشته حدود هزارتومان افزایش یافته و میانگین قیمت هرکیلوگرم از این محصول درب مرغداری به کیلویی حدود 9 هزارتومان رسیده است.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به واردات تخم مرغ برای تنظیم بازار، گفت:این تخم مرغ ها با قیمت های بالا وارد می شوند و با یارانه ای که دولت می دهد شانه ای 13 هزار و 800 تومان دست مصرف نماینده می رسد.

نبی پور با اشاره به اینکه مسئولان اعلام کردند 2000 تن تخم مرغ با دلار 4200 تومانی برای تنظیم بازار وارد می نمایند، گفت:ما اعلام آمادگی کردیم به همین میزان سرمایه در اختیار صنعت و فراوری داخل قرار بگیرد و در ازای آن فراورینمایندگان 4000 تن تخم مرغ تحویل دولت می دهند که مورد پذیرش قرار نگرفت چراکه همواره واردات شیرین تر است.

به گفته وی هم اکنون قیمت تمام شده فراوری هرکیلوگرم تخم مرغ 7200 تومان است.

نبی پور در بخش دیگری از سخنان خود درباره آخرین وضعیت شیوع آنفلوانزای پرندگان در کشور نیز اضافه نمود: این بیماری کم و بیش در استان اصفهان گزارش شده و چند مورد گزارش بومی در روستاها بوده که چند روز پیش یک مورد نیز در دماوند گزارش شد.

وی ادامه داد: به طور کلی وضعیت بیماری نسبت به سال گذشته بسیار مطلوب است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قیمت تخم مرغ درب مرغداری 9هزارتومان شد، حمل نهاده ها بهبود یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تخم مرغ درب مرغداری 9هزارتومان شد، حمل نهاده ها بهبود یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید