فرهاد نظری افشار: توقع داریم بازیکنان جوان به ما احترام بگذارند

به گزارش سلامت و زیبایی، فرهاد نظری افشار، کاپیتان تیم والیبال خاتم اردکان گفت: ما به همه حریفان احترام می گذاریم و توقع داریم که بازیکنان جوان هم به ما احترام بگذارند.

فرهاد نظری افشار: توقع داریم بازیکنان جوان به ما احترام بگذارند

به گزارش خبرنگار ورزشی سلامت و زیبایی، فرهاد نظری افشار، کاپیتان تیم والیبال خاتم اردکان در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته چهارم لیگ برتر گفت: سایپا یکی از تیم های کامل و پرمهره لیگ برتر است. انتظار نداشتیم که به این شکل برنده شویم، ولی خوب و کم اشتباه بازی کردیم و خوشحالم که در خاتمه برنده شدیم.

نظری افشار ادامه داد: بازیکنان سایپا برای جبران امتیازات از دست رفته به سرویس ریسکی روی آوردند که اشتباهات بالای آنها سبب شد استفاده لازم را از این تاکتیک نبرند.

کاپیتان تیم خاتم در مورد مشاجره لفظی اش با پاسور تیم سایپا گفت: ما به همه حریفان احترام می گذاریم و توقع داریم که بازیکنان جوان هم به ما احترام بگذارند. البته من خودم هم در این درگیری مقصر بودم، ولی قول می دهم چنین موردی از طرف ما تکرار نخواهد شد.

ملی پوش پیشین والیبال ایران در خاتمه گفت: ما در ست سوم کاملاً سوار بر بازی شدیم و حریف هم دیگر انرژی لازم را برای رقابت نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرهاد نظری افشار: توقع داریم بازیکنان جوان به ما احترام بگذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد نظری افشار: توقع داریم بازیکنان جوان به ما احترام بگذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید