فرامرزیان: برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس منتظر مصوبه سازمان خصوصی سازی هستیم، محمدیان شکایت نموده و برای ادامه حضور منتظر جواب است

به گزارش سلامت و زیبایی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: فریبا محمدیان زودتر از موعد بازنشسته شده بود و بر همین اساس طرح شکایت نموده است که اگر نتیجه آن تا 15 آذر بیاید تکلیف او برای حضور در وزارت ورزش تعیین خواهد شد.

فرامرزیان: برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس منتظر مصوبه سازمان خصوصی سازی هستیم، محمدیان شکایت نموده و برای ادامه حضور منتظر جواب است

به گزارش خبرنگار ورزشی سلامت و زیبایی ، ژاله فرامرزیان در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین و بازدید از بخش های مختلف این فدراسیون گفت: قبل از اعزام کاروان ایران به بازی های پاراآسیایی فرصت نشد که با ورزشکاران دیدار کنم و حالا پس از نتایج خوبی که در جاکارتا کسب شد لازم دیدم برای تقدیر از این ورزشکاران در اردوی شان حضور پیدا کنم. فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کوشش های زیادی طی سال های اخیر داشته است و امیدوارم این کوشش ها و حمایت وزارت ورزش شرایط مناسب تری را برای آینده به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف فدراسیون علاوه بر توسعه ورزش قهرمانی، مناسب سازی فضای ورزشی برای معلولان است تا آنها نیز مانند سایر اقشار جامعه بتوانند ورزش نمایند. ما هم سعی می کنیم نهایت حمایت را از این فدراسیون و ورزش معلولان داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ما متناسب با نتایجی که هر فدراسیون پیش بینی اش را قبل از اعزام به بازی های آسیایی و پاراآسیایی نموده بود پاداش هایی را در نظر گرفته ایم که فدراسیون جانبازان و معلولین هم شاهد این پاداش می گردد. پیش بینی این بود که کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی در رده چهارم قرار بگیرد، اما با یک پله صعود سوم شد و این نشان می دهد که زحمات کشیده شده نتایج خوبی را به همراه داشته است.

فرامرزیان درباره برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران گفت: ما در ابتدای امسال مراسم تقدیر از مدال آوران سال 95 و 96 را برگزار کردیم برای سال 97 هم ضروری است که تعداد دقیق مدال آوران تا انتها سال معین شده و سپس مراسم تقدیر برگزار گردد. ما اصرار داریم که شخص رئیس جمهور در این مراسم حضور داشته باشد. اگر این فرصت فراهم شد مراسم تقدیر را همین امسال برگزار می کنیم، اما اگر این موضوع محقق نگردد، مراسم به اوایل سال 98 موکول خواهد شد.

وی درباره مسائل ملی پوشان تیراندازی معلولان درباره نبودن فشنگ و ساچمه خارجی بیان کرد: شرایط اقتصادی در کشور شامل حال همه ما می گردد و همگی باید این موضوع را در نظر بگیریم. ما سعی نموده ایم با روش هایی که خود فدراسیون ها آنالیز می نمایند حداکثر کوشش را برای تأمین وسایل و ملزومات داشته باشیم. به هرحال برخی از این اقلام در ایران فراوری نمی شوند و شاید کیفیت موردنظر را نداشته باشند. در این باره اگر فدراسیون جانبازان و معلولین پیشنهاد اعزام به خارج از کشور برای برگزاری اردو را داشته باشد آنالیز لازم صورت خواهد گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تاکنون تقریباً 81 درصد از بودجه این فدراسیون پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: ما اعلام نموده ایم تا جایی که برای مان مقدور باشد بیشتر از مبلغ مورد نظر را نیز به فدراسیون یاری می کنیم.

فرامرزیان درباره موضوع خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: چیزی که مشهود است ارسال تقاضای خصوصی سازی این دو باشگاه از سوی وزارت ورزش است و پس از آنکه مصوبه سازمان خصوصی سازی را بگیریم درباره نحوه واگذاری و رقم آن و سایر موارد تصمیم گیری می گردد.

وی درباره موضوع منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت ورزش و همچنین فدراسیون ها بیان کرد: ما این قانون را ابلاغ نموده ایم و بازنشستگان نیز در زمان مقرر باید محل کار خود را ترک نمایند. پس از این موعد مقرر که 15 آذر اعلام شده ما در صدور احکام و پرداخت یاری ها بر اساس تکلیفی که داریم اقدام می کنیم. برخی از دوستان در گذشته از استثناهایی که در قانون وجود داشت استفاده ننموده بودند و پس از ابلاغ قانون تقاضای خود را مطرح نموده اند که اگر این موضوع در زمان مقرر اعلام گردد، اجرا خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در انتها درباره موضوع بازنشستگی فریبا محمدیان، معاون امور بانوان وزارت ورزش گفت: محمدیان را قبل از موعد بازنشسته نموده اند و او هم بر همین اساس طرح شکایتی کرد و اگر نتیجه این شکایت تا انتها هفته بیاید در وزارت ورزش می ماند، در غیر این صورت با وجود همه کوشش هایی که طی سال های اخیر داشته است، باید برود. محمدیان 20 سال خدمت نموده و زودتر از موعد او را بازنشست و در حقش اجحاف نموده بودند. ان شاءالله که رویکرد عادلانه ای برای او در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرامرزیان: برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس منتظر مصوبه سازمان خصوصی سازی هستیم، محمدیان شکایت نموده و برای ادامه حضور منتظر جواب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرامرزیان: برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس منتظر مصوبه سازمان خصوصی سازی هستیم، محمدیان شکایت نموده و برای ادامه حضور منتظر جواب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید