غفوری: مدیریت وزارت ورزش روی استقلال و پرسپولیس صد درصد غلط است، استقلالِ فصل بعد باید خیلی زود بسته گردد

به گزارش سلامت و زیبایی، وریا غفوری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم برای فصل آینده تیم خیلی زود بسته گردد و همه تکلیف خود را بدانند.

غفوری: مدیریت وزارت ورزش روی استقلال و پرسپولیس صد درصد غلط است، استقلالِ فصل بعد باید خیلی زود بسته گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی سلامت و زیبایی، وریا غفوری با ابراز تأسف از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا گفت: متأسفانه نتوانستیم ببریم و حذف شدیم. امروز همه کوشش خود را کردیم و واقعاً حرف خاصی ندارم که بزنم، شاید بی تجربگی کردیم، چرا که بعد از رسیدن به گل سریع دروازه مان باز شد. شاید اگر چند دقیقه گل مان را حفظ می کردیم می توانستیم روی ضدحملات گل دوم را هم به الدحیل بزنیم، اما زمان این اجازه را به ما نداد.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تغییرات در کادرفنی استقلال جواب نداد، مطرح کرد: شما انتظار داشتید مجیدی در این فرصت کم چه کند؟! طبیعی است که هر مربی که روی کار می آید به زمان احتیاج دارد تا به اهدافش برسد. این زمان باید در اختیار مجیدی قرار داده گردد تا افکارش را پیاده کند.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال درباره مسائل این تیم در فصلی که گذشت، گفت: به نظر من این فصل تمام شد و اگر استقلال می خواهد فصل بعد پیروز گردد باید خیلی زود تیم فصل بعدش را ببندد. ما در دو سه فصل اخیر از این مسئله خیلی ضربه خوردیم، چرا که همواره دیر استارت زدیم و زمان را از دست دادیم به خاطر همین هم ناپیروز بودیم. امیدوارم برای فصل آینده تیم خیلی زود بسته گردد و همه تکلیف خود را بدانند.

غفوری درباره اینکه آیا برای تمدید قرارداد با او مذاکره شده است یا نه، توضیح داد: حقیقتش با من هیچ صحبتی نشده است. با بقیه بازیکنان هم صحبت کردم که ظاهراً با آنها هم مذاکره ای صورت نگرفته است. امیدوارم این اتفاق هرچه سریع تر رخ دهد.

وی در واکنش به این پرسش که آیا اگر به او پیشنهاد گردد در استقلال می ماند یا نه، گفت: هنوز به من پیشنهادی نشده است که بخواهم به آن فکر کنم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در خاتمه در ارتباط با شعارهایی که علیه وزیر ورزش توسط طرفداران سر داده شد، گفت: من شعاری نشنیدم، اما به عقیده من نوع مدیریت وزارت ورزش که صاحب دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است صد درصد غلط بوده و باید فکری به حال آن کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "غفوری: مدیریت وزارت ورزش روی استقلال و پرسپولیس صد درصد غلط است، استقلالِ فصل بعد باید خیلی زود بسته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: مدیریت وزارت ورزش روی استقلال و پرسپولیس صد درصد غلط است، استقلالِ فصل بعد باید خیلی زود بسته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید