عزیزی: ما برای بودجه تلاش کردیم، کشتی بهره مند شد، امیدوارم گلف به ورزش تنی تبدیل شود

به گزارش سلامت و زیبایی، رئیس فدراسیون گلف گفت که این فدراسیون برای افزایش بودجه تلاش کرد، اما فدراسیون کشتی بودجه بیشتری دریافت کرد و از این موضوع بهره مند شد.

عزیزی: ما برای بودجه تلاش کردیم، کشتی بهره مند شد، امیدوارم گلف به ورزش تنی تبدیل شود

حمید عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی سلامت و زیبایی، درباره مجمع سالیانه فدراسیون گلف که روز چهارشنبه برگزار شد، گفت: مجمع سالیانه سال 98 فدراسیون گلف، عصر روز چهارشنبه با حضور تعدادی از اعضا در سالن فارسی و برخی از اعضا به صورت وبینار برگزار شد. در این جلسه بازرس، خزانه دار و حسابرس فدراسیون، گزارش های خود را ارائه کردند و برنامه ها به تصویب اعضا رسید. برای نخستین بار در تاریخ فدراسیون گلف، عملکرد ما از نظر حسابرس مقبول بود و بدون هیچ بند و تبصره ای تأیید شد.

بدهی مالیاتی 4.5 میلیاردی به کمتر از 10 درصد رسید

رئیس فدراسیون گلف گفت: وقتی فدراسیون را تحویل گرفتیم، در حسابرسی 13 بند داشتیم که مهم ترینِ آن، بدهی های مالیاتی بود. فدراسیون 4.5 میلیارد تومان از سال 91 تا 94 بدهی مالیاتی داشت. با پیگیری های ما ضمن اینکه سال های 96 و 97 را معافیت مالیاتی گرفتیم، بدهی مالیاتی سال 95 را نیز محاسبه و پرداخت کردیم. بدهی های مالیاتی سال های 91 تا 94 را هم به کمتر 10 درصد کاهش دادیم. به جز بدهی های مالیاتی، یکسری بدهی پیشین هم بود که پرداخت شد.

وی در ادامه به بررسی مهم ترین فعالیت های فدراسیون گلف در سال 98 پرداخت و شرح داد: ما در بخش بین المللی شاهد اتفاقات خوبی بودیم که مهم ترین آنها در بحث اعزام ها، کسب کرسی و بهبود روابط و جایگاه در کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی است. در بخش فرهنگی هم کارهای بزرگی انجام شد و جزو سه فدراسیون منتخب در حوزه ایثارگری بودیم.

توازن را در بخش زنان و مردان رعایت کردیم

عزیزی تأکید کرد: ما در بخش ورزشی تلاش کردیم تا در اردوها و اعزام ها، توازن برای زنان و مردان رعایت شود. همچنین مسابقات قهرمانی کشور هم در همه رشته ها به تفکیک انجام شد، به خصوص گلف که رشته اصلی فدراسیون است.

رئیس فدراسیون گلف با تأکید بر لزوم معرفی این رشته گفت: هر آنچه می توانستیم برای معرفی گلف اعم از برگزاری ملاقات ها، برگزاری جام های ایثار، رسانه، دیپلمات ها و هنرمندان را در برنامه قرار دادیم و از ظرفیت ها استفاده کردیم.

ما برای بودجه تلاش کردیم، کشتی بهره مند شد

عزیزی افزود: با پیشنهاد من و آرای اعضا مقرر شد تمام فعالیت های مالی فدراسیون گلف را روی سایت منعکس کنیم و اولین فدراسیونی هستیم که در این راستا پیش قدم شدیم.

وی درباره بحث های مالی و بودجه فدراسیون گلف شرح داد: کمترین بودجه را میان فدراسیون های تخصصی از وزارت ورزش دریافت می کنیم. در سال 98 فدراسیون های گلف، تیراندازی با کمان، کشتی و ورزش جانبازان و معلولین را وارد بودجه دولت کردیم و مقرر شد 10 میلیارد تومان برای این چهار فدراسیون در نظر گرفته شود. شنیده ام کشتی چهار یا هفت میلیارد از این پول را گرفته است. این در حالی است که بودجه 98 در اسفند 97 نهایی شده و از اول فروردین 98 ابلاغ و اجرایی شده است، در حالی که مجمع انتخابات کشتی در بهار 98 شکل گرفته و بعد از تصویب این بودجه، دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد. با این وصف ما تلاش و کار کردیم و تصویب این بودجه را پیگیری کردیم و آقای دبیر بعد از آن آمدند، اما کشتی بودجه گرفت و ما یک ریال هم از این بودجه به دست مان نرسید. البته همه این صحبت ها منوط به این است که شنیده های ما درست باشد.

عدم رفتار منصفانه، امانتداری را زیر سؤال می برد

عزیزی تأکید کرد: هر چه بیشتر به کشتی بودجه بدهند، خشنود می شویم، چون ورزش ملی ماست و همه مشتاق توسعه آن هستند، اما وقتی قانونی ابلاغ شده و از آن محل حق ما داده نشده است، ما هم دلخور می شویم. همه این ها امانت است و عدم رفتار منصفانه و متوازن، امانتداری را زیر سؤال می برد. کسی که از عدالت در رفتار برخوردار نباشد، ممکن است در سایر موارد نیز همین گونه باشد.

وی درباره فعالیت های فدراسیون گلف در زمان شیوع کرونا گفت: ما هم تحت تأثیر کرونا قرار گرفتیم. تلاش می کنیم از شرایط آنلاین استفاه کنیم و بتوانیم سرمایه های انسانی را با برگزاری دوره های مختلف تقویت کنیم. بحث های عملی بعد از کرونا انجام می شود.

امیدوارم گلف از ورزش ناتنی به تنی تبدیل شود

رئیس فدراسیون گلف در انتها گفت: بحث و صحبت فراوان است و امیدواریم روزی برسد که در ورزش ما، برخی از رشته ها از ناتنی به تنی تبدیل شوند. گلف در ورزش ما یک فرزند ناتنی است و در چند دهه گذشته به آن توجه نشده است. در تنها زمینِ دارای استاندارد بین المللی گلف در ایران، ساختمان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ساخته شده است . امیدواریم در آینده فضایی باشد تا همه رشته ها به صورت متوازن و به نسبت معیارها و فعالیت هایی که دارند، بودجه دریافت کنند . امیدواریم متر و معیار وزارت ورزش زودتر ابلاغ شود و ما خود را در جدول دریافت بودجه از آخرین فدراسیون بالا بکشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عزیزی: ما برای بودجه تلاش کردیم، کشتی بهره مند شد، امیدوارم گلف به ورزش تنی تبدیل شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی: ما برای بودجه تلاش کردیم، کشتی بهره مند شد، امیدوارم گلف به ورزش تنی تبدیل شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید