عابدینی: حقم را در المپیک 2020 می گیرم، زیر ذره بین بودن دیگر اذیتم نمی کند

به گزارش سلامت و زیبایی، ملی پوش شمشیربازی ایران گفت: هدفم این است که حقم را در المپیک 2020 بگیرم و تمام تلاشمان را می کنیم که به نحو احسن تمرینات را انجام دهیم و ان شاءالله منتظر روزهای خوب و خبرهای خوب باشید.

عابدینی: حقم را در المپیک 2020 می گیرم، زیر ذره بین بودن دیگر اذیتم نمی کند

مجتبی عابدینی در گفت و گو با سلامت و زیبایی درباره عملکرد خود در جام جهانی لهستان و گرندپری قاهره اعلام کرد: بعد از تمرینات پرفشاری که داشتیم به جام جهانی لهستان اعزام شدیم که و تمام ملی پوشان زیر فشار بدنسازی بودند. اما در گرندپری قاهره عملکردمان خوب بود. هفته آینده هم مسابقات ایتالیا را داریم که برایمان مهم است. به هر حال فشردگی مسابقات زیاد است و هر دو هفته یک بار در رفت و آمد هستیم اما خب تمام تلاشمان را می کنیم که به نحو احسن تمرینات را انجام دهیم و ان شاءالله منتظر روزهای خوب و خبرهای خوب باشید. از اردیبهشت مسابقات انتخابی المپیک شروع می گردد و امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

عابدینی در پاسخ به این پرسش که عملکردش نسبت به بقیه شمشیربازان بیشتر زیر ذره بین واقع شده است و این مسئله او را اذیت نمی نماید، توضیح داد: تا 6-7 ماه پیش خیلی برایم مهم بود و اذیت می شدم اما روی خودم کار کردم و اصلاً دیگر برایم مهم نیست که زیر ذره بین هستم. به هر کارشناسان ورزش و مردم درک می نمایند هر دو هفته یک بار باید به مسابقه برویم و پروازهای طولانی داریم. شرایط سخت است از این رو کسی خودش را جای ما بگذارد درک می کنم. اکنون تمام فکر نه تنها من بلکه علی پاکدامن، محمد رهبری و دیگر ورزشکاران این است که در وهله اول سهمیه المپیک بگیریم. انتقاد یا پیشنهادی باشد هم ما قبول می کنیم و هدف همه ما یک چیز است و آن دریافت سهمیه المپیک است.

او در خصوص اینکه گفته می گردد عابدینی در المپیک 2020 دنبال این است حق خودش را بگیرد، تاکید نمود: قطعاً هدفم این است که حقم را در المپیک 2020 بگیرم و تمام فکرم این است که المپیک ریو را جبران کنم.

عابدینی در پاسخ به این پرسش که فکر می نماید شمشیربازی در المپیک 2020 شگفتی ساز باشد، توضیح داد: شمشیربازی همواره همه را شگفت زده نموده است. مطمئناً در المپیک 2020 هم کار خارق العاده ای انجام می دهد.

او در خصوص اینکه سال تحویل باید در مسابقات مجارستان باشد، گفت: به هر حال کنار خانواده نبودن سخت است اما کاری نمی توان انجام داد. ما هدفی داریم که باید خیلی چیزها را فدا کنیم و یکی هم همین است که در کنار خانواده نیستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عابدینی: حقم را در المپیک 2020 می گیرم، زیر ذره بین بودن دیگر اذیتم نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عابدینی: حقم را در المپیک 2020 می گیرم، زیر ذره بین بودن دیگر اذیتم نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید