شافعیان: تیم اشتادسازه هیچ استراحتی نداشت، رضایی: شاهد رعایت کامل پروتکل ها در مشهد هستیم

به گزارش سلامت و زیبایی، سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد، گفت: برخلاف بعضی تیم ها که در تعطیلی بین دور رفت و برگشت استراحت داشتند، تیم ما تمریناتش را ادامه داد.

شافعیان: تیم اشتادسازه هیچ استراحتی نداشت، رضایی: شاهد رعایت کامل پروتکل ها در مشهد هستیم

به گزارش سلامت و زیبایی، نشمین شافعیان، سرمربی تیم هندبال اشتادسازه درباره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان و برگزاری دور برگشت این رقابت ها گفت: خوشبختانه تیم ما توانست در دور رفت مسابقات و در تهران نمایش خوبی داشته باشد و در گروه خود به عنوان تیم صدرنشین شناخته گردد و با صدرنشینی به دور برگشت راه پیدا کند.

وی با اشاره به ملاقات نخست تیمش در تهران که مقابل سپاهان برگزار گردیده بود، گفت: متاسفانه ما پیش از بازی نخست دور رفت، به دلیل آسیب دیدگی بازیکن اصلی تیم را در زمان گرم کردن تیم از دست دادیم. با این حال تمام کوشش خود را کردیم که بتوانیم با قهرمانی دور رفت مسابقات را به سرانجام ببریم. همین اتفاق هم افتاد و کوشش ما این بود که تیم در آمادگی کامل راهی دور برگشت گردد.

شافعیان در ادامه به آمادگی تیمش برای دور برگشت اشاره نمود و گفت: تیم اشتادسازه بر خلاف دیگر تیم ها که بعد از در دور رفت استراحت داشتند، استراحتی نداشت. من به دلیل بعضی مسائل چند روز کنار تیم نبود، با این حال تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت و با انگیزه و آمادگی کافی مسابقات دور برگشت را شروع خواهد نمود. ما برای مسابقه فردا آماده هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی سلامت و زیبایی بخوانید. (کلیک کنید)

ناهید رضایی، مربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان، پیش از شروع دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان در مشهد، گفت: مسابقات لیگ برتر زنان در حالی در مشهد شروع خواهد شد که دور رفت آن در تهران با بهترین کیفیت برگزار گردید و تیم ها از شرایط میزبانی رضایت داشتند.

وی اعلام کرد: مسابقات در تهران با مدیریت عالی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

رضایی در مورد عملکرد تیم پرسپولیس بهبهان گفت: تیم ما با وجود اینکه بسیار کم تجربه بود و نسبت به تیم های دیگر از تجربه کافی برای نبرد لیگ رجحان بهره مند نبود، نتیجه خوبی گرفت. در این دوره هم به دنبال این هستیم که بتوانیم در مشهد عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در سرانجام گفت: میزبانی مشهد از این مسابقات بسیار خوب است، پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می گردد و امیدوارم تیم ما بتواند به خوبی نتیجه بگیرد و هندبال زیبایی را به نمایش بگذارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شافعیان: تیم اشتادسازه هیچ استراحتی نداشت، رضایی: شاهد رعایت کامل پروتکل ها در مشهد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شافعیان: تیم اشتادسازه هیچ استراحتی نداشت، رضایی: شاهد رعایت کامل پروتکل ها در مشهد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید