شاخص های توسعه در غرب استان تهران از مناطق دیگر کشور عقب تر است

به گزارش سلامت و زیبایی، انوشیروان محسنی بندپی صبح دوشنبه در گردهمایی اقوام غرب استان تهران که با حضور علی لاریجانی و جمعی از نمایندگان اقوام کشور در مجلس شورای اسلامی در شهرستان قدس برگزار گردید، با اشاره به کمبود مدرسه در شهرستان های غرب استان تهران گفت: باید در ساخت و احداث مدارس سرعت بالایی داشته باشیم.

شاخص های توسعه در غرب استان تهران از مناطق دیگر کشور عقب تر است

وی با بیان این که باید مسکن مناسب برای جمعیت مستقر در غرب تهران نیز فراهم گردد، گفت: شهرستان های قدس، ملارد و شهریار مهاجرپذیر بوده و به همین دلیل در شاخص های توسعه این سه شهرستان نسبت به سایر کشور عقب ماندگی وجود دارد.

استاندار تهران سپس با اشاره به قرارگیری در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی، گفت: امروز در 40 سالگی انقلاب اسلامی کشور از اقتدار و آرامش برخوردار است و این نعمت بزرگی است، این آرامش به این دلیل نیست، که دشمن نداریم، خیر، اما در هر زمان که شاهد توطئه های دشمنان بودیم، با تدبیر رهبری توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی کردیم.

محسنی بندپی با بیان این که در شرایط امروز استکبارجهانی فشارهای اقتصادی توام با جنگ روانی تدارک دیده شده است، گفت: دشمنان در صدد برهم زدن آسایش و آرامش کشور هستند، اما باید هوشیار باشیم و در این راه وحدت و انسجام ملی را حفظ کنیم.

استاندار تهران گفت: نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان در کشور می تواند بسیاری از مسائل و توطئه های کشور را خنثی کند، که این امر در سایه تعامل دولت و مجلس به فراوری محقق می گردد.

نماینده عالی دولت از تخصیص 3 هزار میلیارد تومان در استان تهران برای فراوری و اشتغال اطلاع داد و گفت: با اشتغال می توان به بالندگی رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شاخص های توسعه در غرب استان تهران از مناطق دیگر کشور عقب تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاخص های توسعه در غرب استان تهران از مناطق دیگر کشور عقب تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید