سلیمی: انتظارم از بعضی وزنه برداران بیشتر بود، آسیب دیده های تیم ملی مقداری زیاد است

به گزارش سلامت و زیبایی، قهرمان المپیک لندن گفت: انتظارم از بعضی وزنه برداران در هفته اول لیگ برتر بیشتر بود و باید وزنه های بهتری می زدند.

سلیمی: انتظارم از بعضی وزنه برداران بیشتر بود، آسیب دیده های تیم ملی مقداری زیاد است

بهداد سلیمی سرمربی تیم فولادین ذوب آمل در مصاحبه با سلامت و زیبایی درباره سطح رقابت تیم ها در مرحله اول لیگ برتر وزنه برداری بیان نمود: تیم خیلی خوبی توانستیم ببندیم و نفرات ما شاخص هستند و شش ملی پوش در اختیار داریم. متاسفانه در بعضی اوزان بدشانسی آوردیم و سه ملی پوش تیم (محمدزارعی، امیر عزیزی و ایوب موسوی) آسیب دیده بودند و در میان وزنه برداران غیر ملی پوش هم آسیب دیده داشتیم و همین مسئله باعث شد مقداری دستمان خالی گردد. هر چند توانستیم نتیجه دلخواه را به دست آوریم اما انتظارم از بعضی وزنه برداران بیشتر بود که وزنه های بهتری بزنند و باید ببینیم در هفته های بعد می توانند به آمادگی بهتری برسند.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که انتظار داشت تیمش با اختلاف امتیاز بیشتری اول گردد؟ تاکید نمود: قطعا بله. انتظار داشتم مجید عسگری در 61 کیلوگرم ، جابر بهروزی در 73 کیلوگرم و رضا ایرانمش در 55 کیلوگرم وزنه های بهتری بزنند. عملکرد آنها باعث شد که حساسیت در فوق سنگین بیشتر گردد. اگر آیت شریفی وزنه 238 کیلوگرم را نمی زد الان تیم ما دوم بود و جایگاهمان با تیم ذوب آهن جا به جا شده بود.

قهرمان المپیک لندن در خصوص همکاری با حسین توکلی در لیگ وزنه برداری توضیح داد: حسین توکلی به عنوان مدیر فنی تیم و رییس ما در خدمتش هستیم. واقعا از کار کردن کنار حسین توکلی لذت می برم. همانطور که در دوران قهرمانی افتخار شاگردی او را داشتم و نکات زیادی را در خصوص وزنه برداری به من یاد داد، اکنون هم در زمینه مربیگری نیز چیزهای زیادی از او یاد می گیرم و مطمئنا حضورش، در فرایند روبه رشد خودم و تیم موثر است.

سلیمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه از آنجا که تعدادی از ملی پوشان در لیگ وزنه زدند، شرایطشان را در فاصله یک ماه تا شروع مسابقات قهرمانی دنیا چگونه می بیند؟ تاکید نمود: تعداد آسیب دیده ها در تیم ملی مقداری زیاد است و این مسئله را در قهرمانی آسیا هم داشتیم. به نظرم باید از لحاظ شرایط بدنی و روحی و روانی بیشتر کار گردد تا وزنه برداران بتوانند آماده تر شوند و وزنه های بهتری بزنند. البته تیم، جوان است و به آینده آنها امیدوارم اما جا دارد وزنه های بهتری بزنند و آماده تر شوند.

او در خصوص تغییر در نحوه برگزاری لیگ برتر وزنه برداری گفت: تغییر آنچنانی نداشته و شرایط مانند گذشته است و تنها نکته مثبت پخش زنده مسابقات بود. متاسفانه اسپانسرهایی که در لیگ برتر رشته های مختلف حضور دارند، به این علت که جنبه رسانه ای لیگ وزنه برداری قوی نیست خیلی راغب به تیم داری نیستند. امیدوارم با توجه به اینکه دو روز از مسابقات پخش شد، لیگ وزنه برداری هم زنده تر گردد.

سلیمی در خصوص اینکه رقابت کدام وزن برایش مجذوب کننده تر بود، گفت: واقعا در فوق سنگین حساسیت کار زیاد بود . از بچگی با آیت شریفی کار نموده ام و الفبای وزنه برداری را تا حدودی به او یاد داده ام بنابراین جدا از بحث نتیجه تیم، دلم می خواست فرایند موفقیت خود را ادامه دهد. در دسته 109 کیلوگرم هم رقابت امیر عزیزی و رسول معتمدی برایم لذت بخش بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سلیمی: انتظارم از بعضی وزنه برداران بیشتر بود، آسیب دیده های تیم ملی مقداری زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی: انتظارم از بعضی وزنه برداران بیشتر بود، آسیب دیده های تیم ملی مقداری زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید