سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان راه اندازی می گردد
به گزارش سلامت و زیبایی، مدیرعامل شرکت ملی پست از راه اندازی سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان تا یک ماه آینده اطلاع داد.
رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون هوشمندسازی شبکه پستی، گفت: با هدف افزایش کیفیت خدمات پستی و در امتداد جهت پیشبرد طرح تحول دیجیتال پست، سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان راه اندازی می گردد.
معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: با راه اندازی این سامانه، نظرات مشتریان پیرامون چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و آنالیز و مسائل موجود در سریع ترین زمان ممکن مرتفع می گردد و بی تردید شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازنگری در زیرساخت های پست اشاره نمود و اضافه نمود: در ادامه هوشمندسازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، به زودی بزرگترین مرکز تجزیه و مبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و به روزترین دستگاه سورتینگ خاورمیانه خواهد شد.
سبحانی فر اضافه نمود: با راه اندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و در پی آن ارتقای رضایت مشتریان را خواهیم داشت.،ایسنا
منبع: ایران آنلاین