سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان راه اندازی می گردد

به گزارش سلامت و زیبایی، مدیرعامل شرکت ملی پست از راه اندازی سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان تا یک ماه آینده اطلاع داد.

سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان راه اندازی می گردد

رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون هوشمندسازی شبکه پستی، گفت: با هدف افزایش کیفیت خدمات پستی و در امتداد جهت پیشبرد طرح تحول دیجیتال پست، سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان راه اندازی می گردد.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: با راه اندازی این سامانه، نظرات مشتریان پیرامون چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و آنالیز و مسائل موجود در سریع ترین زمان ممکن مرتفع می گردد و بی تردید شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازنگری در زیرساخت های پست اشاره نمود و اضافه نمود: در ادامه هوشمندسازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، به زودی بزرگترین مرکز تجزیه و مبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و به روزترین دستگاه سورتینگ خاورمیانه خواهد شد.

سبحانی فر اضافه نمود: با راه اندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و در پی آن ارتقای رضایت مشتریان را خواهیم داشت.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید