زیرساخت ها در روستاهای شهرستان تنگستان تقویت می گردد

به گزارش سلامت و زیبایی، عبدالحسن رفیعی پور دوشنبه شب در بازدید از روستاهای بخش مرکزی تنگستان گفت: کوشش داریم تا با حضور مستمر در روستاها مسائل مردم را شناسایی نموده و برای برطرف آن کوشش کنیم.

زیرساخت ها در روستاهای شهرستان تنگستان تقویت می گردد

وی با اشاره به برخی از مسائل مردم این روستاها بیان نمود: راه های ارتباطی، احداث فضاهای آموزشی، تفریحی و ورزشی، آسفالت معابر، مشکل آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت، اشتغال، تعویض لوله های فرسوده و مشکل آب شرب از مهمترین مسائل است.

فرماندار شهرستان تنگستان ضمن تاکید بر حضور در روستاها و خدمت به مردم شهرستان اضافه کرد: حضور مسئولین در بین مردم از تاکیدات دولتمردان بوده، زیرا که فلسفه وجودی مسئولان در این نظام، خدمت به خلق خدا و جلب رضایت الهی است.

رفیعی پور بر استفاده از ظرفیت مشارکت عمومی خیرین و مردم در احداث مدرسه، عمران و آبادانی روستا، توسعه و تقویت اشتغال پایدار در بین جوانان و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها، توسعه بخش کشاورزی و فرآوری محصولات این بخش و امکان سنجی ایجاد واحدهای فراوریی وابسته به محصولات کشاورزی در فراوری ثروت و درآمد روستائیان تاکید نمود.

فرماندار تنگستان از روستاهای عالی حسینی، شورکی، حسین سادنی، گلکی، محمد طاهری، کنار نرو بخش مرکزی شهرستان بازدید میدانی بعمل آورده ضمن دیدار با اعضای شورای اسلامی، دهیار و معتمدین محلی از نزدیک در جریان مسائل و مسائل روستاهای فوق الذکر نهاده شد.

پس از بیان مسائل توسط نمایندگان مردم فرماندار تنگستان، دستورات لازم برای مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان حاضر در نشست را در حل مسائل روستاهای مذکور صادر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زیرساخت ها در روستاهای شهرستان تنگستان تقویت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت ها در روستاهای شهرستان تنگستان تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید