روبات آموزشی Miko 2؛ جدیدترین هم بازی کودک برای توسعه مهارت های ارتباطی و معلومات عمومی در تعطیلات کریسمس عرضه می گردد

به گزارش سلامت و زیبایی، شرکت Miko گفت پرچم دارترین محصول آن ها برای ایام تعطیلات کریسمس در منطقه امریکای شمالی عرضه می گردد.

روبات آموزشی Miko 2؛ جدیدترین هم بازی کودک برای توسعه مهارت های ارتباطی و معلومات عمومی در تعطیلات کریسمس عرضه می گردد

روبات Miko 2 یک روبات آموزشی کامل برای بچه ها است. این روبات می تواند به روشی تعاملی و جذاب به وسیله فناوری به بچه ها آموزش دهد. Miko 2 به وسیله ارتباطات صوتی، ویدیویی و غیره با کودک در ارتباط خواهد بود.

در این روبات شاهد یک مرکز تعامل و تجربه به نام Hello Miko هستیم که شما را به یاد دستیارهای صوتی مدرنی مانند Hey Siri و Okay Google می اندزد. دستیار صوتی روبات Miko 2 با دستیارهای صوتی نامبره شباهت ها و تفاوت هایی دارد.

دستیار صوتی Hello Miko طوری ساخته شده است که به فرزند شما در یادگیری و برقراری ارتباط یاری کند. تمام ویژگی ها و امکانات این مرکز تعامل و تجربه روی این هدف معطوف شدند که کودک نحوه تعامل با دیگران را تجربه و تمرین کند.

شرکت Miko مدعی است این روبات کارکرد و فوایدی بسیار بیشتر از صفحه نمایش ها برای بچه ها دارد و آن ها را میخکوب و جادو نمی نماید که ساعت ها فقط به یک نمایشگر خیره شوند.

مرکز Hello Miko می تواند کارهای زیادی انجام دهد. از آموزش مفاهیم انواع علوم یا ریاضی تا تعریف کردن داستان های آخر شب برای خوابیدن کودک و بعد تنظیم ساعت های بیداری و هشیاری کودک در صبح. این مرکز با کودک شما صحبت نموده و معلوماتش در حوزه ها و علوم مختلف را به چالش می کشد. بچه ها را وادار می نماید درباره چیزهایی که یاد گرفتند یا می دانند آغاز به صحبت کردن نمایند.

البته، روبات Miko 2 و مرکز صوتی Hello Miko فقط برای آموزش نیست و انواع بازی ها، پازل ها، آهنگ های سرگرم نماینده و شاد را در اختیار کودک قرار می دهد تا به اندازه کافی جنب وجوش داشته و از لذت بازی کردن محروم نگردد.

توسعه مهارت های ارتباطی و زندگی کودک

از دیگر ویژگی های روبات Miko 2، قابلیت های تماس صوتی، چت تصویری و ارتباط از راه دور والدین است. پدرها و مادرها می توانند از راه دور و به وسیله اپلیکیشن این روبات، ضمن اینکه با کودک خود در ارتباط باشند؛ خود روبات را هم کنترل نموده و نظارت کاملی روی فعالیت های فرزند خود داشته باشند.

تمام اطلاعات استفاده شده روی این روبات رمزنگاری شده و روی خود حافظه روبات ذخیره می شوند تا حریم خصوصی کودک و خانواده حفظ گردد. والدین نباید اندک نگرانی باید بحث های حریم شخصی داشته باشند. انواع تنظیمات و گزینه ها برای والدین تدارک دیده شده است تا هم محتوای تعاملی روبات و هم نحوه استفاده از آن را کنترل نمایند.

روبات Miko 2 از هوش مصنوعی پیشرفته ای برخوردار است که به مرور با ویژگی ها و خصوصیات کودک سازگار شده و قدم به قدم در رشد و توسعه مهارت های ارتباطی و زندگی او تاثیرگذار است. هم نشینی طولانی مدت کودک و روبات می تواند پیشرفت بزرگی در یادگیری و عمق دهی به دانش و مفاهیم کودک در سنین پایین باشد.

شرکت Miko این روبات را با 25 درصد تخفیف در ایام کریسمس روانه بازار می نماید.

منبع

منبع: یک پزشک

به "روبات آموزشی Miko 2؛ جدیدترین هم بازی کودک برای توسعه مهارت های ارتباطی و معلومات عمومی در تعطیلات کریسمس عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبات آموزشی Miko 2؛ جدیدترین هم بازی کودک برای توسعه مهارت های ارتباطی و معلومات عمومی در تعطیلات کریسمس عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید