ربیع خواه: اگر تحقیق کنید می فهید که چه کسانی نمی خواهند پرسپولیس قهرمان گردد

به گزارش سلامت و زیبایی، هافبک پرسپولیس می گوید تیمش در هفته آینده برابر پارس جنوبی جشن قهرمانی خواهد گرفت.

ربیع خواه: اگر تحقیق کنید می فهید که چه کسانی نمی خواهند پرسپولیس قهرمان گردد

به گزارش سلامت و زیبایی، محسن ربیع خواه، هافبک پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر ماشین سازی گفت: این فشارها طبیعی است زیرا صدرنشین هستیم و قهرمانی ما هر هفته به تعویق می افتد. هفته بعد پارس جنوبی را می بریم و قهرمان خواهیم شد.

وی ادامه داد: نمی گردد گفت خوب بازی نمی کنیم زیرا به اندازه کافی موقعیت ایجاد می کنیم اما توپ های مان تبدیل به گل نمی گردد. تیم های حریف هم مقابل ما بسته بازی می نمایند مثل امروز که ماشین سازی بعد از گلش 11 نفری در محوطه جریمه دفاع می کردند. اگر مقابل بقیه تیم ها هم این گونه بازی نمایند، می گویند که حریف شان بد بازی نموده است.

ربیع خواه اضافه نمود: ناهماهنگ نیستیم و تمام کوشش خود را می کنیم. این نظر شما است که ناهماهنگ نیستیم. برخی شرایط به وجود می آید که توپ های مان تبدیل به گل نمی گردد و این فشار را روی بازیکنان بیشتر می نماید. هفته بعد قهرمان می شویم و به حرف و حدیث ها سرانجام می دهیم.

او ضمن صحبت نکردن درباره داوری، در مورد پرداختی های باشگاه به او گفت: دوست ندارم درباره آن صحبت کنم.

هافبک پرسپولیس در سرانجام درباره این که سیدجلال حسینی مصاحبه ای انجام داده و گفته است که یک سری ها نمی خواهند بگذارند پرسپولیس قهرمان گردد توضیح داد: اگر تحقیق کنید متوجه می شوید و احتیاج به گفتن اسم نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ربیع خواه: اگر تحقیق کنید می فهید که چه کسانی نمی خواهند پرسپولیس قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیع خواه: اگر تحقیق کنید می فهید که چه کسانی نمی خواهند پرسپولیس قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید