دلیل خشم ترامپ از رسانه ها چیست؟

به گزارش سلامت و زیبایی، عصبانیت کاخ سفید پس از لو رفتن این واقعیت است که نشان می دهد، آمریکا قصد دارد مسئولیت شیوع کرونا در داخل را به گردن دیگران بیندازد.

دلیل خشم ترامپ از رسانه ها چیست؟

به گزارش گروه بین الملل سلامت و زیبایی به نقل از رادیو بین المللی چین ، حرف هایت خیلی شرم آور است. می دانید که اخبار غیرواقعی تولید می کنید رئیس جمهور آمریکا چندین روز متوالی از رسانه های مختلف از رادیو کلمبیا گرفته تا،CNN، NBC و فاکس، عصبانی و خشمگین است. چرا او این روزها این قدر عصبانی و بی قرار است؟ بگذارید از طریق یک گزارش از نیویورک تایمز مروری بر این رفتار داشته باشیم.

این روزنامه اخیرا در مقاله ای شیوع کرونا در نیویورک را ناشی از ورود مسافران اروپایی دانست و از تاخیر تست با روش اسید نوکلئیک در آمریکا انتقاد کرد. اما این گزارش خشم رئیس جمهور آمریکا را بر انگیخت. او در توئیتر نوشت: این گزارش جعلی نیویورک تایمز منشا کرونا را اروپا می داند نه چین. می خواهم بدانم اطلاعاتش را از کجا گرفته است؟

این در حالیست که نام بیش از 10 کارشناس به عنوان منبع اطلاعات، در این گزارش به روشنی ذکر شده است که از جمله آن ها می توان به هارم وان بیکل، استاد مدرسه پزشکی آیکان در مانت ساینای و همچنین، آدریانا هگوی استاد دانشگاه نیویورک اشاره کرد.

چند روز پیش تر نیز صدای آمریکا در یک گزارش، تدابیر قرنطینه ووهان چین را الگویی برای مبارزه با کرونا خواند که این هم توسط کاخ سفید به باد انتقاد گرفته شد.

این نکته برای عموم مردم روز به روز آشکارتر می شود که آن چه سبب خشم کاخ سفید می شود، واقعی یا جعلی بودن اطلاعات در این گزارش ها نیست، بلکه درست یا نادرست بودن موضع سیاسی است. از نظر کاخ سفید، هرقدر که ازچین انتقاد شود، خبر واقعیست و بر عکس، گزارشی که به چین را تایید کرده ، جعلی است. چنین رویکردی افشا می کند که به اصطلاح آزادی بیان تنها نوعی ابزار سیاسی کاخ سفید است.

خبر جعلی برچسبی است که کاخ سفید به برخی رسانه های آن کشور می چسباند. این ظاهرا بیانگر تردید کاخ سفید نسبت به این رسانه ها است اما در واقع عصبانیت کاخ سفید پس از لو رفتن این واقعیت است که نشان می دهد، آمریکا قصد دارد مسئولیت شیوع کرونا در داخل را به گردن دیگران بیاندازد.

تا ساعت 11 روز 14 آوریل به وقت پکن تعداد موارد ابتلا به کرونا در آمریکا از 600 هزار مورد فراتر رفت. در این مقطع، آمریکا نمی تواند با دعوا با رسانه ها و انداختن مسئولیت بر گردن دیگران اشتباهات پی در پی دولت را در مهار کرونا بپوشاند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دلیل خشم ترامپ از رسانه ها چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل خشم ترامپ از رسانه ها چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید