خبرنگاران گونه جهش یافته کرونا در انگلیس و وحشت در فرودگاه های آلمان

به گزارش سلامت و زیبایی، تهران - خبرنگاران - وحشت از ورود ویروس جهش یافته کرونا به آلمان، فضای فرودگاه های این کشور را از نیمه شب متشنج کرده و در آزمایش های انجام گرفته از سوی مسافران تا به امروز یک نمونه مثبت به ثبت رسیده است.

خبرنگاران گونه جهش یافته کرونا در انگلیس و وحشت در فرودگاه های آلمان

به گزارش سلامت و زیبایی، پس از مشاهده نوع جهش یافته و خطرناک تر ویروس کرونا در انگلیس، کشورهای اروپایی به کنترل شدید مبادی ورودی خود از سوی این کشور روی آورده اند.

نشریه دی ولت آلمان امروز (دوشنبه) در این رابطه نوشت: بخاطر نگرانی در مورد ورود ویروس جهش یافته کرونا که گفته می شود مسری تر است، از نیمه شب ممنوعیت پرواز برای هواپیماها از انگلیس به آلمان اعمال شده است. طی این مدت مسافرانی که از انگلیس می آیند مجبور شدند شب را در فرودگاه ها بگذرانند.

بر این اساس در حالی که نوع جدید و مسری ویروس در سراسر انگلیس در حال گسترش است. پروازها به آلمان از این کشور از نیمه شب ممنوع شده است. این اقدام پیامدهای شدیدی برای آخرین مسافران پرواز از لندن در چندین فرودگاه آلمان داشته است.

ینس اشپان وزیر بهداشت فدرال آلمان گفت: این نوع جهش یافته هنوز در آلمان شناسایی نشده است. وی با بیان اینکه برلین گزارش های مربوط به بریتانیا را بسیار جدی می گیرد، افزود: ما در همه سطوح ، از جمله با همکاران اروپایی خود ، در حال تبادل فشرده اطلاعات هستیم.

این در حالی است که شدت سخت گیری ها، برای مسافران هوایی از لندن در چندین فرودگاه آلمان عواقب سختی به همراه داشته از جمله در فرودگاه هانوفر از ورود دهها مسافر از لندن جلوگیری شده است. یک مقام این فرودگاه گفته است تا زمانی که نتیجه آزمایش کرونا در دسترس نباشد ، مسافران باید در محل فرودگاه بمانند. در نهایت آزمایش یکی از مسافران مثبت بوده که این مسئله نگرانی شدید مقامات آلمان را به دنبال داشته است.

اکنون منطقه هانوفر اعلام کرده که با آزمایشات بیشتر باید تعیین شود که آیا این مسافر به نوع جدید ویروس کرونا آلوده شده است یا نه. در حال حاضر این فرد و افراد همراه وی با تدابیر ویژه به قرنطینه خانگی منتقل شده اند.

آندریاس کرانتس رئیس بخش بهداشت عمومی منطقه هانوفر گفت:اگر در مورد نوع ویروس آزمایش ها به قطعیت نرسد، بیمار در یک هتل قرنطینه می شود. بخش بهداشت در فرودگاه هانوفر همچنان همراه با نیروهای صلیب سرخ، سازمان امداد فنی و پلیس مشغول به پایش مسافران است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گونه جهش یافته کرونا در انگلیس و وحشت در فرودگاه های آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گونه جهش یافته کرونا در انگلیس و وحشت در فرودگاه های آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید