خبرنگاران شروع به کار پل مدیا؛ پلی میان هنر و سینمای ایران با آمریکا

به گزارش سلامت و زیبایی، تهران- خبرنگاران- روز گذشته هالیوود ری پوتر از فعالیت شرکت تازه تاسیس پل مدیا توسط شهاب حسینی، کورش آهاری و آلکس برتوو در آمریکا اطلاع داد.

خبرنگاران شروع به کار پل مدیا؛ پلی میان هنر و سینمای ایران با آمریکا

به گزارش وبگاه رسانه ای هالیوود ری پوتر تیم سه نفره شهاب حسینی، کوروش آهاری و الکس برتوو کمپانی ساخت و توزیع فیلم پل مدیا را راه اندازی نموده اند. پل مدیا که بتازگی فعال شده است، بنا دارد در یکی از رشته های فعالیت خود، فیلم های ایرانی و بین المللی را در ایالات متحده و خارج از کشور پخش می نماید.

این سه بازیگر، کارگردان و تهیه کننده که شرکت Pol Media را تشکیل داده اند قصد دارند همانطور که از اسم شرکت بر می آید پلی باشند برای ایجاد ارتباط بین هنر، فرهنگ و سینمای ایرانی و بین المللی در ایالات متحده.

پل مدیا فیلم های ایرانی و بین المللی دیگری را هم در ایالات متحده و هم در خارج از کشور توزیع خواهد نمود و در عین حال رویدادهای زنده از جمله حضور بازیگران و فیلمسازان ایرانی و بین المللی و همچنین سایر برنامه های هنری، فرهنگی و سینمایی را نیز پخش خواهد نمود.

هالیوود ری پوتر می افزاید: این شرکت تازه تاسیس، در حال حاضر یک رویداد مستر کلاس زنده با حضور بهروز وثوقی و با اجرای شهاب حسینی فراوری نموده است. پل مدیا علاوه بر این چندین فیلم ایرانی را در داخل سینماها توزیع نموده است، از جمله این پنج فیلم کلاسیک ایرانیتنگسیر، قیصر، داش آکل، گوزنها و سوته دلان اشاره نمود.

در ادامه گزارش هالیوود ری پوتر به معرفی این سه شریک پرداخته است و نوشته است: شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن 2016 با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم برلین 2011 را به همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

کورش آهاری اخیراً کارگردانی فیلم ترسناک آن شب را با بازی شهاب حسینی بر عهده داشته و جوایز متعددی را از جشنواره های معتبربرای فیلم های کوتاهش کسب نموده است.

آلکس برتوو نیز در مقام فراوری کننده و فیلمساز در آن شب درکنار شهاب حسینی و کورش آهاری و فیلم Generations با پشتیبانی تام هنکس حضور داشته است و در سابقه کاری خود جوایز متعددی دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شروع به کار پل مدیا؛ پلی میان هنر و سینمای ایران با آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع به کار پل مدیا؛ پلی میان هنر و سینمای ایران با آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید