توخل: می خواهم در پاری سن ژرمن بمانم

به گزارش سلامت و زیبایی، توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن نسبت به آینده حرفه ای اش در این باشگاه فرانسوی ابراز نگرانی کرد.

توخل: می خواهم در پاری سن ژرمن بمانم

به گزارش سلامت و زیبایی، تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته (آدینه) در هفته سرانجامی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه در حالی در خانه رمس تن به شکست 3 بر یک داد که این تیم رکوردی تاریخی در این رقابت ها از خود بر جای گذاشت. پاریسی ها که پیش از این قهرمانی خود در لوشامپیونه را مسجل نموده بودند، با گلی که کیلیان امباپه در دقیقه 59 به ثمر رساند، تبدیل به اولین تیمی در تاریخ این رقابت ها شدند که در تمامی بازی های فصل خود پیروز به گلزنی شده است.

توخل که تیم تحت هدایتش در 10 بازی اخیر در تمامی رقابت ها تنها سه پیروزی کسب نموده ، پس از بازی شب گذشته در مواجهه با این پرسش که فکر می کنید فصل بعد هم روی نیمکت تیم خواهید بود؟، گفت: فکر می کنم می توانم بگویم بله، می خواهم در پاری سن ژرمن بمانم، اما در فوتبال هر روز می تواند اوضاع تغییر کند. شما اغلب این موضوع را از من می پرسید، اما من اینجا هستم. اگر اوضاع تغییر کند، مطمئن باشید که از جانب من نیست.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در ادامه صحبت هایش با اشاره به شایعه احتمال حضور ماسیمیلیانو آلگری به جای وی در این تیم گفت: صادقانه می گویم که بابت اینکه مدام در خصوص آینده ام از من سؤال پرسیده می گردد، کاملاً نگرانم. احساس می کنم شما چیزهایی می دانید که من نمی دانم. آیا شما - سلامت و زیبایی - اطلاعاتی در این زمینه دارید؟ آیا باید نگران باشم؟ می دانم که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

وی همچنین در سرانجام درباره شایعه درگیری نیمار با تعدادی از هم تیمی هایش اظهار داشت: ما باید روی کارمان تمرکز کنیم و تیم، باشگاه و کادرفنی با هم باشیم. باید دوباره روحیه تیمی خود را پیدا کنیم و برای فصل بعد آماده شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توخل: می خواهم در پاری سن ژرمن بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: می خواهم در پاری سن ژرمن بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید