توخل: بازی کردن با بازیکنان بیمار کار آسانی نیست، استدلال به سبک امباپه راحت است

به گزارش سلامت و زیبایی، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن نظر مهاجم تیم خود در خصوص باخت سنگین در خانه لیل را قبول ندارد.

توخل: بازی کردن با بازیکنان بیمار کار آسانی نیست، استدلال به سبک امباپه راحت است

به گزارش سلامت و زیبایی، پاری سن ژرمن شب گذشته (یکشنبه) سنگین ترین شکست خود را از زمان باخت 6 بر یک دو فصل پیش اش به بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد وقتی در خانه لیل با نتیجه 5 بر یک مغلوب گردید. در این بازی همه چیز دست به دست هم داد تا قهرمانی شاگردان توماس توخل یک هفته دیگر به تعویق بیفتد.

نخست گل به خودی توماس مونیه در دقیقه 7 و سپس اخراج خوان برنات در دقیقه 36، کسی که تنها گل تیم میهمان را زد، کار PSG را سخت کرد تا نتواند از نزدیک ترین تعقیب نماینده اش امتیاز بگیرد.

پس از این مسابقه کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاریسی ها به شرح دلیل باخت تیمش پرداخت و آن را به شخصیت نداشتن این تیم نسبت داد، اما استدلال او به مذاق سرمربی تیم خوش نیامد و این مرد آلمانی شکست مردانش را حاصل بدشانسی و نبود مهره های کافی مرتبط دانست.

توخل بعد از مسابقه به سلامت و زیبایی در پاسخ به این سؤال که آیا با ارزیابی امباپه درباره دلیل باخت پاریسی ها موافق است، گفت: خیر. اینکه بخواهیم مانند امباپه بگوییم تیم شخصیت نداشت کار آسانی است. ما بر بازی کنترل داشتیم. بازی را خوب آغاز کردیم اما در ادامه اوضاع تغییر کرد و به ضرر ما شد، از جمله دو گلی که زدیم و آفساید اعلام شد. حریف در نیمه اول هیچ موقعیتی نداشت و در ابتدای نیمه دوم کهرر یک موقعیت داشت. وقتی 10 نفره شدیم هم کار سخت تر شد.

توخل اضافه نمود: ما با بازیکنانی پا به این بازی گذاشتیم که بیمار بودند و نباید بازی می کردند. نمی گردد که یک تیم فقط 16 بازیکن داشته باشد. به نظر شما آیا این باخت چیز دیگری را نشان می دهد، اینکه ما هر بار کم و کاستی هایی داریم؟ بالعکس و برخلاف تصور همه، من فکر می کنم که این بازی ذهنیت ما را نشان داد. برای بردن در خانه لیل ما به کیفیت بیشتری احتیاج داشتیم.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن به تمجید از بازیکنانش پرداخت و تنها مسئله تیمش را نداشتن مهره های کافی دانست و به غیبت آدرین رابیو - هافبکی که به دلیل اختلاف پیدا کردن با باشگاه اجازه بازی در تیم را ندارد - نیز اشاره داشت.

او تأکید کرد: با توجه به شرایط موجود، ما بازی خوبی داشتیم. من باید از بازیکنانم محافظت کنم اما وقتی 10 نفره شدیم، بازی بسیار سخت شد. بازی بعدی در خانه نانت را باید ببریم؟ آیا شما فکر می کنید که ما آن بازی را خواهیم برد؟ شاید مجبور شویم با 13 بازیکن به آن بازی برویم. بازی امشب خلاصه ای از همه مشکلاتی بود که ما در این فصل داشتیم. پاری سن ژرمن مشکل کمبود بازیکن دارد. بله ما لاسانا دیارا و آدرین رابیو را در اختیار نداریم. همه این را می بینند و بله من این را به رئیس باشگاه هم می گویم. هیچ کسی قبلاً چیزی نمی گفت چون ما بازی های مان را می بردیم. حالا همه فکر می نمایند که ما باید ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توخل: بازی کردن با بازیکنان بیمار کار آسانی نیست، استدلال به سبک امباپه راحت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: بازی کردن با بازیکنان بیمار کار آسانی نیست، استدلال به سبک امباپه راحت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید