تمدید با فرهاد تا 1403؛ توافق مجیدی و آجورلو

به گزارش سلامت و زیبایی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل و سرمربى باشگاه استقلال در مورد تمدید قرارداد فرهاد مجیدى به مدت سه سال توافق کردند.

تمدید با فرهاد تا 1403؛ توافق مجیدی و آجورلو

به گزارش سلامت و زیبایی، در جلسه دکتر مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال با سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در جهت تثبیت و حمایت از کادر فنی، درخصوص تمدید مدت قرارداد فرهاد مجیدی تا سرانجام فصل 1403-1402 توافق شد. لازم به ذکر است این موضوع پس از انجام مراحل اداری و قانونی مجددا به صورت رسمی به وسیله باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

در جلسه مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال با سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در جهت تثبیت و حمایت از کادر فنی، درخصوص تمدید مدت قرارداد فرهاد مجیدی تا سرانجام فصل 1403-1402 توافق شد. فرهاد مجیدی عصر روز شنبه جلسه ای طولانی را با مصطفی آجورلو درباره مسائل مختلف برگزار کرد و در این جلسه مقرر شد که سرمربی آبی ها قراردادش را تمدید کند. مجیدی تا 1401 با استقلال قرارداد داشت و حالا دو فصل دیگر به این قرارداد اضافه خواهد شد. در اطلاعیه باشگاه استقلال در این خصوص آمده است که بعد از انجام مراحل اداری و قانونی موضوع تمدید قرارداد مجیدی به طور رسمی از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.

با حکم آجورلو، بیژن طاهری به اسم سرپرست تازه استقلال انتخاب شد. طی حکمی از سوی دکتر مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال؛ بیژن طاهری به اسم سرپرست تازه تیم فوتبال استقلال منصوب شد. بعلاوه باشگاه استقلال از زحمات و کوشش بهرام امیری در طول دوران مسئولیت تشکر و قدردانی می نماید. بیژن طاهری از پیشکسوتان خوش نام باشگاه استقلال است که سال ها با پیراهن این تیم به میدان رفته و سابقه مربیگری در تیم های مختلف از جمله استقلال را در کارنامه خود دارد.

پس از انتخاب بیژن طاهری به اسم سرپرست استقلال، فرزاد مجیدی به کادرفنی این تیم اضافه شد. به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال؛ طی یک تفاهم در جلسه مدیرعامل باشگاه استقلال با سرمربی تیم بزرگسالان، ضمن قدردانی از زحمات فراوان فرزاد مجیدی در حوزه مدیریت اجرایی، ایشان از این پس عضوی از کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان استقلال خواهند بود.

بیژن طاهری در مورد انتصابش به اسم سرپرست تیم استقلال گفت: از این اتفاق مسرور هستم و بعد از پیشنهاد آجورلو و موافقت فرهاد مجیدی از امروز کارم را شروع خواهم کرد.

طاهری با اشاره به این موضوع که همواره حامی استقلال بوده است، اسم کرد: حضور آجورلو اتفاقات بزرگی را برای استقلال رقم خواهد زد، از طرفی به این کادر فنی ایمان دارم چون خودم هم زمانی عضو همین کادر فنی بودم.

طاهری تأکید کرد: شاید اگر در یکی دو سال اخیر بعضی اتفاقات نمی افتاد، دست استقلال از جام کوتاه نمی شد اما الان زمان مطرح کردن دلایل این اتفاقات نیست. مطمئنا اتفاقات خوبی در راه است و تمدید قرارداد فرهاد مجیدی خودش یکی از نشانه های اعتماد مدیرعامل و اعتقاد مجموعه مدیریتی استقلال به این مربی است.

سرپرست تازه تیم استقلال اظهار داشت: اگر من حمایتی از مربیان استقلال کردم به این علت بوده که اعتقاد داشتم همواره باید از تیم حمایت صورت بگیرد. فرقی نمی نماید چه کسی سرمربی باشد. هر زمان در تیم بودم یا نبودم از استقلال حمایت کردم و حالا هم از همه می خواهم پشت تیم باشند.

طاهری یادآور شد: مطمئنا از من بالیاقت تر برای حضور به اسم سرپرست در استقلال وجود دارد اما این بار قرعه به نام من افتاده و به وسیله رسانه شما از همه پیشکسوتان رخصت می گیرم و امیدوارم بتوانم در مدت زمان حضورم منشأ خیر باشم.

طاهری در پاسخ به این سؤال که چه توصیه ای به طرفداران و پیشکسوتان این تیم دارد، گفت: توصیه من اتحاد و همدلی است. از قلم نیاندازید چند سال است که اتحاد و همدلی بین طرفداران و پیشکسوتان از بین رفته است. دلم می خواهم سال جاری این اتحاد بین تیم وجود داشته باشد و همه از استقلال حمایت نمایند. ما همه زیر پرچم استقلال هستیم و معتقدم سال جاری نوبت این تیم است که برای قهرمانی دور افتخار بزند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تمدید با فرهاد تا 1403؛ توافق مجیدی و آجورلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید با فرهاد تا 1403؛ توافق مجیدی و آجورلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید