ترامپ: برای مقابله با کرونا هیدروکسی کلوروکین می خورم

به گزارش سلامت و زیبایی، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت که از 10 روز پیش داروی ضد مالاریای هیدروکسی کلوروکین برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می نموده این در حالی است که سازمان بهداشت جهانی هنوز موثر بودن این دارو برای مقابله با کرونا را تایید ننموده است.

ترامپ: برای مقابله با کرونا هیدروکسی کلوروکین می خورم

به گزارش گروه بین الملل سلامت و زیبایی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت که برای مقابله با ویروس کووید-19 هر روز قرص هیدروکسی کلوروکین استفاده می نماید.

ترامپ به سلامت و زیبایی گفت که وی از یک هفته و نیم پیش استفاده از این قرص را شروع کرد و از زینک هم به عنوان اقدامی پیشگیرانه استفاده می نماید.

وی در پاسخ به سوالی که چرا از این دارو استفاده می نماید، گفت که معتقد است این قرص خوب بوده و داستان های خوبی درباره آن شنیده است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت که کارمندان بخش درمان و پزشکانی که در حال حاضر در بیمارستان ها برای مقابله با ویروس کروناه هستند از این قرص می نمایند.

هیدروکسی کلورین دارویی برای مقابله با مالاریا و درمان بیماری های خود ایمن است.

ترامپ پیشتر از این دارو به عنوان تغییر دهنده بازی در مقابله با ویروس کرونا یاد نموده و گفته که این دارو در صورت ترکیب با زینک و آزیترومسین می تواند موثر باشد.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ترامپ: برای مقابله با کرونا هیدروکسی کلوروکین می خورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: برای مقابله با کرونا هیدروکسی کلوروکین می خورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید