بنابر اعلام شبکه بیمارستان های تورنتو، کارکنان درمانی که تصمیم به عدم واکسیناسیون گرفته اند اخراج خواهند شد

به گزارش سلامت و زیبایی و به نقل از سی بی سی نیو، مقامات شبکه سلامت بیمارستان های تورنتو اعلام نموده اند کارکنان کادر درمان تا خاتمه اکتبر فرصت دارند تا واکسینه شوند در غیر این صورت از کار اخراج خواهند شد.

بنابر اعلام شبکه بیمارستان های تورنتو، کارکنان درمانی که تصمیم به عدم واکسیناسیون گرفته اند اخراج خواهند شد

مقامات بیمارستان های تورنتو جنرال، تورنتو وسترن و پرنسس مارگارت این سیاست تازه را در بیانیه ای که عصر آدینه منتشر شد تأیید کردند. در این بیانیه آمده است که بیش از 900 کارمند شرایط واکسیناسیون خود را اعلام ننموده اند. این کارکنان باید تا 8 سپتامبر اولین دوز واکسن خود را دریافت نموده باشند و متعاقباً دوز دوم در 8 اکتبر تزریق گردد.

مقامات گفتند، پس از 8 اکتبر هر کسی که هنوز واکسینه نشده است باید به مدت دو هفته به مرخصی بدون حقوق برود. اگر پس از دو هفته همچنان بر این تصمیم باشند که نمی خواهند واکسینه شوند، اخراج خواهند شد.

در حالی که کارفرمایان نمی توانند کارکنان را مجبور به واکسیناسیون نمایند، در عوض می توانند قوانین و پروتکل هایی را برای بهبود محیط کار ایجاد نمایند که اگر رعایت نگردد، می تواند منجر به پایان همکاری گردد.

همه افرادی که مدرک واکسیناسیون کامل را ارائه نمی دهند، باید به طور منظم آزمایشات آنتی ژن کرونا را انجام دهند. آن ها بعلاوه ملزم به شرکت در جلسات آموزشی هستند.

منبع: خبرکانادا

به "بنابر اعلام شبکه بیمارستان های تورنتو، کارکنان درمانی که تصمیم به عدم واکسیناسیون گرفته اند اخراج خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنابر اعلام شبکه بیمارستان های تورنتو، کارکنان درمانی که تصمیم به عدم واکسیناسیون گرفته اند اخراج خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید