آنالیز عملکرد دو بازیکن جدا شده استقلال

به گزارش سلامت و زیبایی، میثم تیموری و فرشاد محمدی مهر مدافعان کناری تیم استقلال که فصل گذشته به این تیم پیوستند، امروز دریافت رضایتنامه از جمع آبی پوشان جدا شدند. تیموری و محمدی مهر در حالی با نظر استراماچونی از جمع آبی پوشان جدا شدند که عملکرد آنها به لحاظ آماری در فصل گذشته چندان جالب توجه نبود.

آنالیز عملکرد دو بازیکن جدا شده استقلال

محمدی مهر

فرشاد محمدی مهر فصل گذشته 9 بار در لیگ برتر برای استقلال به میدان رفت و جمع دقایق حضور وی در این تعداد بازی 590 دقیقه بود.

محمدی مهر مقابل ذوب آهن، تراکتورسازی، پارس جنوبی جم، ماشین سازی، استقلال خوزستان، و سایپا در ترکیب ثابت نهاده شد که به جز بازی مقابل پارس جنوبی، در 5 بازی دیگر تمام 90 دقیقه را در زمین حضور داشت.

محمدی مهر 3 بار هم بعنوان بازیکن جانشین در بازی مقابل تیم های پیکان، صنعت نفت و باز هم صنعت نفت بعنوان بازیکن جانشین به میدان رفت.

بیشترین بازه زمانی استفاده از این بازیکن در هفته های اول تا ششم فصل گذشته بود که محمدی مهر در 5 بازی از این 6 هفته به میدان رفت. محمدی مهر در نیم فصل دوم تنها یکبار و آن هم در دیدار مقابل سایپا به میدان رفت که تمام 90 دقیقه را در زمین حضور داشت.

میثم تیموری

آمار تیموری به مراتب ضعیف تر از محمدی مهر بود. مدافع چپی که فصل پیش را با استقلال بود، بعد از 10 هفته نیمکت نشینی و سکو نشینی برای اولین بار در هفته یازدهم مقابل ماشین سازی بعنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و در این بازی تنها 7 دقیقه فرصت حضور در میدان پیدا کرد.

وی بعد از آن 3 بازی دیگر روی نیمکت نشست و در هفته پانزدهم مقابل صنعت نفت به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت که در این بازی فقط 3 دقیقه فرصت حضور در میدان پیدا کرد.

تیموری در فصل گذشته تنها یکبار در ترکیب ثابت آبی پوشان نهاده شد و آن هم به هفته بیست و ششم و دیدار مقابل ماشین سازی باز می گردد که او 90 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و این آخرین حضور وی در ترکیب آبی پوشان بود تا پرونده اش با 100 دقیقه بازی برای استقلال بسته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آنالیز عملکرد دو بازیکن جدا شده استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز عملکرد دو بازیکن جدا شده استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید