بازدید رئیس جمهور از فرایند تکمیل سد کنجانچم در ایلام، رئیسی: طی 6 الی هفت ماه آینده این طرح اجرایی و ثمره آن به وسیله مردم حاصل خواهد شد

به گزارش سلامت و زیبایی، رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود به ایلام در محل سد مخزنی کنجانچم واقع در شهر مهران استان ایلام حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این سد، فرایند احداث و تکمیل و سامانه های متصل به آن را مورد آنالیز قرار داد.

بازدید رئیس جمهور از فرایند تکمیل سد کنجانچم در ایلام، رئیسی: طی 6 الی هفت ماه آینده این طرح اجرایی و ثمره آن به وسیله مردم حاصل خواهد شد

به گزارش گروه سیاسی سلامت و زیبایی، سید ابراهیم رئیسی روز آدینه در بازدید از سد کنجانچم با توضیحات کارشناسان و مهندسین این پروژه، در جریان مزیت ها و اهداف احداث و تکمیل این سد و هم اجرای طرح سامانه های انتقال و شبکه های آبیاری و زهکشی منطقه ها گرمسیری نهاده شد.

کاهش اثرات خشکسالی و تامین نیازهای آب شرب، صنعت و توسعه کشاورزی استان های ایلام و کرمانشاه از رودخانه های مستقل مرزی از حوزه سیروان، تبدیل منطقه ها محروم گرمسیری به نمادی از پیشرفت و توسعه پایدار و کوشش برای حل مسائل بیکاری و توسعه کشاورزی از جمله اهداف اجرای طرح سامانه های انتقال و شبکه های آبیاری و زهکشی منطقه ها گرمسیری است.

سید ابراهیم رئیسی روز آدینه در حاشیه بازدید از سد کنجانچم شهرستان مرزی مهران گفت: با توجه به گزارشی که ارایه شده این طرح به اتمام نرسیده و نتیجه ای حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه عدم تحقق طرح ها موجب هدر رفتن سرمایه می گردد، ادامه داد: مردم وعده اجرای این طرح را گرفته و تاخیر و عدم تحقق آن موجب هدر رفتن سرمایه می گردد.

رییس جمهوری با تقدیر از دست اندرکاران قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و سایر مسئولان مربوطه برای اقدام های انجام گرفته در سد کنجانچم ابراز امیدواری کرد: بر اساس قول مسئولان مربوطه طی 6 الی هفت ماه آینده این طرح اجرایی و ثمره آن به وسیله مردم حاصل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازدید رئیس جمهور از فرایند تکمیل سد کنجانچم در ایلام، رئیسی: طی 6 الی هفت ماه آینده این طرح اجرایی و ثمره آن به وسیله مردم حاصل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس جمهور از فرایند تکمیل سد کنجانچم در ایلام، رئیسی: طی 6 الی هفت ماه آینده این طرح اجرایی و ثمره آن به وسیله مردم حاصل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید