بارش های پراکنده در بعضی نقاط کشور

به گزارش سلامت و زیبایی، تهران- خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: به علت عبور موج های ضعیف طی یک تا دو روز آینده شاهد بارش های ضعیفی در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

بارش های پراکنده در بعضی نقاط کشور

فریبا گودرزی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگارعلمی سلامت و زیبایی اضافه کرد: با عبور این موج های ضعیف شاهد بارش های پراکنده همراه با وزش باد در بعضی نقاط سواحل دریای خزر، شمال غرب، غرب ، دامنه های زاگرس شمالی، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی خواهیم بود که در ارتفاعات می تواند به شکل برف باشد.

وی اظهارداشت: فردا بارش ها به مناطقی از شرق و شمال شرق محدود می گردد و در بخش هایی از جنوب شرق نیز وزش باد شدید رخ می دهد.

وی ادامه داد: چهارشنبه برای بعضی از ارتفاعات البرز مرکزی، شمال شرق، ارتفاعات زاگرس جنوبی و غرب کرمان بارش پراکنده پیش بینی شده است و امروز و فردا بخش های مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج خواهد بود.

** وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز هوای تهران کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود اما بعدازظهر افزایش ابر گاهی بارش پراکنده رخ می دهد ، سه شنبه و چهارشنبه نیز هوا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

کمینه دمای امروز صبح پایتخت 5 درجه بالای صفر بود و بیشینه امروز آن به 1 درجه بالای صفر می رسد.

گودرزی گفت: زرآباد و راسک در سیستان و بلوچستان به ترتیب 27 و 26 درجه بالای صفر گرمترین و کوهرنگ و شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری به ترتیب با دمای منفی 18 و منفی 13 سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

علمی **9014**1883**

منبع: ایرنا

به "بارش های پراکنده در بعضی نقاط کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش های پراکنده در بعضی نقاط کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید