ایران پوریان: داور بازی با من نامهربان بود، از قلعه نویی و طرفداران معذرت خواهی می کنم

به گزارش سلامت و زیبایی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: متاسفانه داور نسبت به من خیلی نامهربان بود و صحنه های خطا به صورتی نبود که هر 2 صحنه را کارت زرد داد.

ایران پوریان: داور بازی با من نامهربان بود، از قلعه نویی و طرفداران معذرت خواهی می کنم

به گزارش ، محمد ایران پوریان بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره پیروزی برابر تیم سایپا و دریافت کارت قرمز در این بازی اظهار کرد: ما در 4، 5 بازی اخیر فرصت سوزی می کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه از آن موقعیت ها استفاده نمی کردیم و در دقایق پایانی نتیجه بازی را واگذار می کردیم. البته خدا را شکر این هفته بازیکنان خوب کار کردند و از موقعیت هایمان به نحو احسن استفاده کردیم و توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و به مدعیان قهرمانی نزدیک شویم. در خصوص کارت قرمزی که دریافت کردم متاسفانه داور نسبت به من خیلی نامهربان بود و صحنه های خطا به صورتی نبود که هر 2 صحنه را کارت زرد داد.

در هر 2 صحنه خطا داور می توانست مهربانانه رفتار کند

او ادامه داد: متاسفانه داور بازی کارت قرمز داد و من هم جزء احترام گذاشتن کاری نمی کنم. قبول دارم که بی احتیاطی کردم و با کارت زرد اولی که دریافت کردم 4 کارته شدم و بازی بعد را از دست دادم. متاسفانه همین کارت باعث شد که تمرکزم از بین برود، اما داور می توانست در هر 2 صحنه خطا یک مقدار مهربانانه رفتار کند، چون ضربه شدیدی نبود. اگر صحنه اول را نگاه کنید صورت داور به سمت ما نبود و فقط صدای بازیکن حریف باعث شد که کارت زرد را به من بدهد. من به داوری احترام می گذارم و انشالله داور به درستی به من کارت قرمز داده باشد.

یک ربع باعث استرس طرفداران شدم

ایران پوریان درباره ناراحتی قلعه نویی از دریافت کارت قرمز بیان نمود: امیر قلعه نویی حق دارد و اشتباه از من بود و بازیکن باتجربه ای هستم و قلعه نویی هر چه بگوید درست می گوید چرا که بزرگ من است. به هر حال خیلی ناراحت بود و از همین جا از قلعه نویی و همه طرفداران عذرخواهی می کنم که یک ربع باعث استرس آن ها شدم.

او درباره بازی با پرسپولیس گفت: بازی خیلی سختی داریم و پرسپولیس یک تیم بزرگ است و در استادیوم خودش خیلی خوب کار می نماید و ما برای پیروزی و کسب 3 امتیاز به مصاف این تیم می رویم و امیدوارم پیروز شویم و بازیکنان روز خوبشان باشد و از موقعیت ها بتوانند استفاده نمایند.

عباسیان: ما هنوز از شکست برابر سپاهان در شوک هستیم/ برای آبروی سایپا و علی دایی بازی می کنیم

غلامپور: مقصر شکست سنگین سایپا مقابل سپاهان من بودم

شهباززاده: استحقاق پیروزی برابر سایپا را داشتیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ایران پوریان: داور بازی با من نامهربان بود، از قلعه نویی و طرفداران معذرت خواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران پوریان: داور بازی با من نامهربان بود، از قلعه نویی و طرفداران معذرت خواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید