ایران از فدراسیون جهانی تنیس روی میز استعلام گرفت

به گزارش سلامت و زیبایی، طبق برنامه ای که پیش از این از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز مصوب شده، قرار است رقابت های انتخابی المپیک در سطح قاره آسیا فروردین ماه به میزبانی تایلند برگزار گردد.

ایران از فدراسیون جهانی تنیس روی میز استعلام گرفت

در این رقابت ها پینگ پنگ بازان شرکت نماینده از کشورهای مختلف در جدول مربوط به منطقه خود رقابت می نمایند تا شرایط سهمیه ها معین گردد. قرار است از هر منطقه و از هر بخش بانوان و مردان یک سهمیه المپیک توزیع گردد.

تیم تنیس روی میز ایران نیز از جمله شرکت نمایندگان در مسابقات تایلند و منطقه آسیای میانه است. نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری و شیما صفایی ترکیب تیم اعزامی به این رقابت ها را تشکیل خواهند داد تا بتوانند از حضور در بخش آسیای میانه صاحب سهمیه شوند.

این در حالی است که به خاطر موضوع کرونا و فراگیری دنیای آن برگزاری به موقع این رقابت ها در هاله ای از ابهام است، کما اینکه مسابقات قهرمانی دنیا هم که قرار بود اوایل فروردین ماه در کره جنوبی برگزار گردد، لغو شده است.

به همین دلیل فدراسیون ایران در مکاتبه ای با فدراسیون دنیای استعلام خود در خصوص برگزاری به موقع رقابت ها را مطرح نموده است.

به گفته قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز، هنوز پاسخی به استعلام ایران داده نشده است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در تبادل نظر با سلامت و زیبایی ضمن تأکید بر این موضوع گفت: بر همین اساس حضور یا عدم حضور تیم ایران هم شرایط معینی ندارد. البته که بدون توجه به این موضوع و به خاطر شیوع کرونا تمرینات ملی پوشان فعلاً تعطیل است و آنها به صورت انفرادی در محل سکونت خود پیگیر تمرینات هستند اما دریافت پاسخ قطعی در این زمینه می تواند شرایط پیگیری تمرینات را هم روشن تر کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایران از فدراسیون جهانی تنیس روی میز استعلام گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران از فدراسیون جهانی تنیس روی میز استعلام گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید