الهامی: نساجی با بازی انتحاری، نفت را شگفت زده کرد

به گزارش سلامت و زیبایی، سرمربی نساجی مازندران می گوید تیمش با انجام یک بازی انتحاری، نفت مسجدسلیمان را در خانه خودش سورپرایز نموده است.

الهامی: نساجی با بازی انتحاری، نفت را شگفت زده کرد

به گزارش سلامت و زیبایی، ساکت الهامی، پس از کسب دومین پیروزی متوالی در لیگ برتر و افزایش شانس نساجی برای بقا در لیگ برتر گفت: بازی بسیار سخت و پرفشاری برای هر دو تیم بود. ما و نفت برای این بازی تمهیدات زیادی اندیشیده بودیم چون سه امتیاز بازی برای دو تیم مهم بود. خوشحالم که بازیکنانم خواسته هایم را برآورده کردند و توانستیم سه امتیاز با ارزش را به طرفداران عزیزمان هدیه کنیم که از ابتدای فصل در سختی و رنج بودند.

وی ادامه داد: سال جدید را با برد آغاز کردیم. امیدوارم محبت طرفداران را جبران کنیم. به نظرم در این پیروزی بازیکنان بیشترین نقش را داشتند. دست تک تک بازیکنانم را می بوسم و به احترام آن ها می ایستم. دعای طرفداران بدرقه راه ما بود و از آن ها تشکر می کنم.

سرمربی نساجی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه علت عملکرد ضعیف نفت در مسجدسلیمان چه بود گفت: نفت در شهر خودش یک میزبان واقعی است. تیمی که به سپاهان سه گل می زند، استقلال و پرسپولیس را زمین گیر می نماید و تراکتور را با 10 نفر به دردسر می اندازد، تیم خوبی است. نفت جزو تیم های صاحب هویت برای مسجدسلیمان است. این تیم مانند تراکتور برای آذربایجان، ملوان برای انزلی، نساجی برای مازندران و ... است.

الهامی یادآور شد: می دانستم که آن ها در دوراهی بردن یا مساوی کردن هستند. شاید هم اشتباه کردم اما همانطور که حدس زده بودم، نفت بازی را محتاطانه آغاز کرد. ما به خاطر شرایط خودمان، بازی را انتحاری آغاز کردیم. امکان داشت این موضوع نتیجه عکس بدهد اما خوشبختانه نتیجه خوبی کسب کردیم. به نظرم بازیکنان ما باتجربه تر از نفت مسجدسلیمان بودند. به شما قول می دهم که این نفت یقه تیم ها را می گیرد. آن ها امروز سورپرایز شدند و فکر نمی کردند ما به این شکل بازی کنیم چون تیم های عظیم تر را در خانه زمین گیر نموده بودند.

سرمربی نساجی تاکید نمود: چاره ای جز این نداشتیم که انتحاری بازی کنیم. به آقای یزدی به خاطر تیم خوبش تبریک می گویم. آن ها می توانند در هفته های آینده عملکرد خوبی داشته باشند و می توانستند در هفته های گذشته هم پرسپولیس را هم متوقف نمایند. اعتقادم بر این است که نفت مسجدسلیمان یک تیم کاملا خوب است. خوشحالم که در شهر اولین ها هستم. دوستی در شهر مسجدسلیمان داشتم که سه سال هم اتاقی بودیم و دیروز هم بر سر مزار او رفتم. این شهر برای من عزیز است و خاطرات خوبی در مسجدسلیمان دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "الهامی: نساجی با بازی انتحاری، نفت را شگفت زده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: نساجی با بازی انتحاری، نفت را شگفت زده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید